Etyka zawodowa - EDUKACJA PRACOWNICZA

CX -CENTRUM EDUKACJI SŁUŻB OBSŁUGI KLIENTA
Przejdź do treści

Menu główne:

Etyka zawodowa

+
Opis sylwetki kandydata
Czy etyczność znowu jest w modzie?

 
Jeśli firma chce istnieć na rynku i skutecznie się rozwijać, nie może pozostawać w konflikcie ze swoimi klientami. Ilość nowych, pozyskiwanych na bieżąco klientów musi być znacząco większa niż tych, którzy przeżywszy wszelkiego rodzaju rozczarowania, odchodzą od niej na długo. Po to, by uniknąć sytuacji odwrotnej, niezbędne stało się styczne postepowanie wobec klientów. Nie jesteśmy myśliwymi goniącymi za zwierzyna by ją później zjeść nad ogniskiem , a jesteśmy hodowcami, którzy pasa zwierzynę, dbają o to, by korzyści z hodowli nie były wyłącznie jednorazowe ale najlepiej powtarzalne bądź, jeszcze lepiej,  ciągłe.

 
Etyczność, to działanie , którego podstawa jest prawda u uczciwość. Nie przemilczanie , nie składanie propozycji niczym nie popartych. To rzetelność i zaangażowanie osobiste.
 
XXI wiek, ma być wiekiem rozwoju etycznego biznesu. Wypleniania takich formuł działalności biznesowej jak akwizycja, która kieruje się wyłącznie krótkotrwałymi, doraźnymi korzyściami. Etyczność w biznesie to klasyczny model negocjacyjny typu WIN-WIN, gdzie każdy na swój sposób wygrywa i jest z tego zadowolony. Nie biznes jednorazowy a wartość zysku z klienta, wytwarzanego przez całe jego życie.

 
Epitety, które podkreślają etos etyki w biznesie , to
 
  • Rzetelność
  • Sumienność
  • Szczerość
  • Dokładność/dogłębność
  • Empatyczność
  • Trwałość
  • Niezawodność
  • Zadowolenie z używania/stosowania
  • Możliwość rezygnacji, bez narażania się na nieprzyjemności
  • Zgodność z prawem
  • Wsparcie użytkownika
  • Wsparcie technologiczne
  • I wiele, wiele innych
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Etyka zawodowa, to cecha wymagana od firm, ale niezbędna również ze strony klienta. Nieprawdziwe informacje przedstawiane handlowcowi, spowodują na pewno niezadowolenie. Nieuczciwe realizowanie zobowiązania, to podniesione koszty obsługi. Etyczność musi dotyczyć obydwu stron współpracy. Bo nie o sama obsługę tu chodzi, a o dającą obopólne korzyści WSPÓŁPRACĘ.
 
Opis sylwetki kandydata
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego