Inne - EDUKACJA PRACOWNICZA

CX -CENTRUM EDUKACJI SŁUŻB OBSŁUGI KLIENTA
Przejdź do treści

Menu główne:

Inne

Wideokonferencje
Telefoniczne konsultacje
Spotkania projektowe
"Innych" form mobilizowania zespołu pracowniczego do lepszej pracy jest wiele. Każdy systematyczny kontakt z menedżerem, to dodatkowy impuls do zwiększenia efektywności i skuteczności pracowników. To podświadome kalibrowanie postaw swoich podwładnych, to miejsce wymiany myśli o zaistniałych problemach i propozycjach usprawnienia działań swoich i działań innych osób.

Z każdego z tych narzędzi, należy korzystać racjonalnie.

  • Nie ma sensu zwoływać spotkań, jeśli problem dotyczy bardzo wąskiej grupy osób.
  • Nie ma sensu jechać w teren by spotkać się z rozproszonymi reprezentantami firmy, jeśli rozmowy można przeprowadzić na odległość (telefonicznie, video-konferencja) .

Uczestniczenie w spotkaniach projektowych w charakterze zasobu, poszczególnych pracowników i menedżerów jest najtrudniejsze do wykluczenia, ale też możliwe.
Najtrudniejsze, gdyż działanie w oderwaniu od siebie, bywa niespójne, a przy realizowanych projektach, istotne jest właściwe rozumienie każdego zagadnienia.

Należy wykorzystywać wszelkie możliwe kanały spotkań i komunikowania się.
Ważne są :
  • Możliwość uwzględnienia ich w harmonogramie (miejsce, czas i czas trwania oraz zagadnienia poruszane tematy)
  • Systematyczność organizowania ich
  • Celowość przeprowadzania
  • Przewidywany skutek
  • i jednoznacznie określony gospodarz/organizator spotkania

To ostatnie zagadnienie musi być absolutnie bezwzględnie przestrzegane, by czas spędzony wspólnie na rozwiazywaniu problemów, nie był czasem zmarnotrawionym.
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego