Po co komu taka notatka, wszyscy pamietaja co było tematem rozmów...
Każde spotkanie organizacyjne przynosi określone skutki. Każde czemuś służy i albo ma za zadanie utrwalić jakieś mechanizmy, albo określić zakres zmian. Trzecia opcja, to określenie obszaru i sposobu dalszych obserwacji. Istotne zatem jest, by ustalenia poczynione w trakcie spotkań organizacyjnych, były jednoznaczne i trwałe. Notatki będące ich następstwem, muszą być rozsyłane w trybie ASAP do wszystkich uczestników spotkania oraz do wszystkich osób zainteresowanych poruszanymi zagadnieniami. Do osób dodatkowych nie musi być przekazywana informacja o przebiegu spotkania, ale zawsze musi informacja o podjętych decyzjach. Archiwizowaniem i udostępnianiem treści tych notatek zająć się powinien sekretarz/sekretariat. Klauzule tajności, jeśli występują, muszą być skrupulatnie dochowywane.
Sprawdzanie czy wszyscy zrozumieli wszystko w taki sam sposób, w ponad 90% przynosi rozczarowanie. Każdy pamięta, a większość interpretuje sprawy bowiem zupelnie inaczej. NOTATKA powoduje, że dyskusje na temat różnicy zdań nie mają miejsca (jesli notatka jest własciwie przygotowana) - oto jej główna zaleta.
Jeśli nadal budzić moze wątpliowości, to się ją przeredagowuje...aż do skutku. Odpowiedzialny za to jest kazdorazowo, gospodarz spotkania.