Oczekiwane kompetencje - EDUKACJA PRACOWNICZA

CX -CENTRUM EDUKACJI SŁUŻB OBSŁUGI KLIENTA
Przejdź do treści

Menu główne:

Oczekiwane kompetencje

PRACA i ZATRUDNIANIE > Kryteria zatrudnienia
Kompetencja – oznacza pełną odpowiedzialność za zadanie

Młody pracownik nie musi posiadać specjalnych kompetencji, wystarczy, ze będzie miał określone predyspozycje. Kompetencje zdobywać będzie już w trakcie swojego wdrażania i swojej pracy.

Pracownik, zatrudniony w charakterze specjalisty, przyjęty jest na swoje stanowisko nie tylko dzięki cechom swojego charakteru i predyspozycjom, ale równ9eż dzięki kompetencjom, doprowadzenie do posiadania których u konkretnej osoby, jest zbyt kosztowne , by próbować zrobić to samodzielnie.
 
Pozyskiwanie do pracy kompetentnego i doświadczonego specjalisty, to oszczędność środków i czasu, a także możliwość poznania wprost od nowego pracownika innej twarzy biznesu, stosowanej i istniejącej w innych organizacjach, tych z których on przyszedł (wcześniej zatrudniających naszego kandydata).
 
Umiejętności wymagane od kandydatów (staż, kultura osobista, sprawna obsługa PC, skuteczna komunikacja przez telefon, znajomość zaawansowana pakietu MS Office czy innych wymaganych aplikacji informatycznych) nie należy w żadnej mierze mylić z kompetencjami. Te dwa terminy oznaczają cos zupełnie innego, choć często blisko współistnieją.
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego