Praca konsultanta - EDUKACJA PRACOWNICZA

CX -CENTRUM EDUKACJI SŁUŻB OBSŁUGI KLIENTA
Przejdź do treści

Menu główne:

Praca konsultanta

PRACA i ZATRUDNIANIE > Typologia pracy
Konsultant to najniższy szczebel w organizacji firmy ( oczywiście zakładając że stażysta  lub praktykant to jedynie kandydaci do stania się pracownikiem firmy). Do jego zadań należy przede wszystkim:

  • Wykonywanie czynności podstawowych w zakresie obsługi klienta, zawsze będących w zgodzie z nałożonymi ograniczeniami
  • Zbieranie i zapisywanie w systemach obsługowych  informacji na temat przebiegu obsługi, faktów mogących mieć znaczenie przy późniejszych kontaktach z klientem
  • Raportowanie o niezgodnościach w materiałach pomocniczych
  • Przygotowywanie opisów nowych, nie opisanych sytuacji i przekazywanie ich na wyższe szczeble organizacyjne
  • Wykonywanie swoich zadań z należytą starannością
  • Dążenie do opanowania wiedzy merytorycznej i doświadczeń , mogących w przyszłości skutkować awansem na stanowisko starszego konsultanta, opiekującego się młodszym, mniej doświadczonym personelem
 
 
 
 
 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego