Prenumerata czasopism
Inne aktywnosci
CX-BOK BIULETYN OBSŁUGI KLIENTA
Pierwsze czasopismo branży CUSTOMER CARE, ukazujące się cyklicznie od 2015 roku. Redaktorem naczelnym od początku istnienia czasopisma jest Sylwester Kućmierowski, doświadczony menedżer średniego i wysokiego szczebla zarządzania z bogata praktyką krajową i zagraniczną, wykładowca akademicki, autor podręcznika i książek o tematyce związanej z obsługą klienta.
Czasopismo skierowane jest do przedstawicieli średniego i wysokiego szczebla zarządzania komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi za obsługę klienta w firmach. Jednak także dla młodych adeptów sztuki obsługi klienta jest to doskonałe źródło wiedzy i doświadczeń.
Czasopismo uczestniczy aktywnie w promowaniu branży, w ramach działań Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.
Jeśli jesteś zainteresowany szerszym swoim uczestnictwem w promowaniu naszego czasopisma oraz możliwością zamieszczania na jego łamach swoich branżowych przemyśleń, prosimy o kontakt z redakcją ccms.polska@gmail.com
CX-BOK prenumerata basic 12 msc
dwumiesięcznik branżowy w postaci newslettera przesyłanego w postaci pliku PDF
PLN 199.00 brutto
CX-BOK prenumerata+ 12 msc
w postaci papierowego czasopisma przesyłanego pocztą
papier pół kredowy, liczba stron 48+
PLN 249.00 brutto
CX-BOK prenumerata++ 12 msc
w postaci papierowego czasopisma przesyłanego pocztą oraz dostępu do audiobookowej wersji newslettera (wybrane artykuły w formacie MP3)
PLN 249.00 brutto