Uzytkownicy instytucjonalni
Uzytkownicy
Zintegrowany system e-szkoleń
- Dostęp do e-szkoleń z dowolnego miejsca i w dowolnym momencie
- Możliwość wielokrotnego weryfikowania znajomości i kompetencji*
- Wygodny sposób monitorowania postępu działań pracowników
- Szkolenia dostosowane do rzeczywistych wymagań zleceniodawcy
- Archiwum działań i wyników
- Warstwa merytoryczna uwzględniająca zalecenia branży
Charakter współpracy
Zalecana współpraca ma charakter długoterminowych działań partnerskich realizowanych na etapach wdrożeniowym i utrzymaniowym. Szczegółowe zasady i zakresy współpracy uzgadniane są na etapie zawierania umowy partnerskiej i uwzględniają wszystkie opcje zależności i zobowiązań. Istnieje dodatkowa możliwość rezygnacji z usług utrzymaniowych na zasadach wynikających z umowy ( par. Odstąpienie od umowy. Warianty i zobowiązania wzajemne.) nie wcześniej niż przed upływem roku, w warunkach odpłatnego przekazania dostępów i instrukcji obsługi. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązuje się do dalszego wspierania działania systemu na warunkach komercyjnych.*
- Przekazanie dostępów do modułu administracyjnego i instrukcji ich obsługi
- Zamrożenie konfiguracji systemu do szkoleń/modułów szkoleniowych wynikających z umowy pierwotnej (bez modułów dodatkowych)
- Określenie zasad i warunków współpracy komercyjnej
Pozostałe zagadnienia wymagają indywidualnych ustaleń w ramach umowy współpracy na precyzyjnie określony czas.
Wdrożenia zintegrowanych systemów e-szkoleń w firmach
Realizowane pod wyraźnie zindywidualizowane potrzeby firm i komórek zadaniowych.
HIT sezonu
Implementacje systemów nauczania i monitorowania umiejętności pracowniczych, realizowane w postaci projektów wspólnych, zapewniające stałe i powtarzalne śledzenie poziomu zdobywanej wiedzy i zdobywanych kwalifikacji przez pracowników, są rozwiązaniem niezwykle efektywnym i przydatnym. Składają się z dwóch części: wdrożeniowej i utrzymaniowej. Koszty wdrożenia podstawowego modułu systemu do indywidualnego nadzoru procesów edukacyjnych, to zaledwie równowartość 2100 EUR. Wdrożenie to zapewnia nieograniczony, późniejszy dostęp do pakietu 10 wybranych i zaimplementowanych szkoleń. Koszty utrzymaniowe systemu, to równowartość 1000 EUR miesięcznie za 40 pracowników/40 licencji obejmujących wszystkie dostępne, uruchomione moduły szkoleniowe (25-40 EUR miesięcznie za użytkownika z pełnym dostępem do wszystkich szkoleń). Zawartość modułów jest indywidualnie dostosowywana do potrzeb zamawiającego. Czas uruchomienia systemu to 30-45 dni...
Płynne wykorzystywanie systemu daje wiele korzyści, z czego monitorowanie kompetencji pracowniczych, systematyczne zarządzanie kwalifikacjami i planowanie przyszłości działań na podstawie obiektywnych rezultatów, to trzy najważniejsze. System ten również uzupełnia system ocen pracowniczych realizowanych w firmach przez działy HR.
2,027 students enrolled
Dlaczego taki własnie system się sprawdza?
System szkolenia pracowników powinien spełniać wiele wymagań. Najważniejszymi są: możliwość realizacji procesu szkoleniowego w dowolnym momencie (na co pozwalają aktualne okoliczności), możliwość porównywania wyników personelu względem siebie, konieczność uwzględniania zaleceń branżowych i wykorzystywanie obiektywnych wskazań w procesach kształtowania indywidualnych karier pracowniczych. Powinien również uwzględniać indywidualne predyspozycje i cechy charakterów pracowników. Powinien pozwalać dać się pracownikom zarządzać, w tym skutecznie planować.
Kursy/moduły zawierają
- Dialogi na bazie realnie przeprowadzonych rozmów tematycznych
- Interpretacje pod kątem trzech warstw:
- Elementów wykonanych poprawnie /zalecane wykonanie
- Elementów wykonanych niepoprawnie i zagrożeń wynikających z wykonania
- Opisów dodatkowych, odnoszących się do możliwości zaistnienia niestandardowych sytuacji
- Testu znajomości fabuły, eliminujących uczestników, którzy nie zrealizowali szkolenia
- Testu kompetencji i umiejętności indywidualnych oraz grupowych
- Zaleceń szkoleniowych na przyszłość (obszary i stopień zaawansowania kwalifikacji)
W procesie wdrożeniowym dokonywany jest wybór najlepszych modułów i przystosowywanie ich treści/zawartości do zadeklarowanych przez zamawiającego wymogów merytorycznych w taki sposób, by pracownicy mieli dostęp do właściwych i zalecanych interpretacji przy podejmowaniu indywidualnych decyzji na poziomie operacyjnym. W ramach realizowanej współpracy i kosztów z niej wynikających, co kwartał lub nawet częściej* dodawany będzie nowy moduł uwzględniający nowe zalecenia wynikające z bieżącej analizy przebiegu szkoleń i ocen pracowniczych.
Zawierana umowa ma postać bezterminową lub roczną, odnawianą na kolejny rok kalendarzowy.