Wydarzenia specjalne - Nowy projekt 1

Przejdź do treści

Wydarzenia specjalne

WEBINARIA
Korzystaj z naszych comiesięcznych webinariów w celu poznania mozliwosci wykorzystywania naszych narzędzi i programów wykorzystujących ich specyfikę
CX-BOK Biuletyn Obsługi Klienta
Bądź z nami w stałym kontacie i sledź na bieząco nowości w zakresie edukacji i samo edukacji pracowniczej oraz specjalistycznej, korzystając z uznanego periodyku branżowego
Zapisz się na listę osób uprawnionych do uczestnictwa lub zaprenumeruj CX-BOK
 Płacisz za 10 a nie 12 miesięcy prenumeraty

OFERTA WAŻNA DO KOŃCA TYGODNIA
Uzyskujesz dostęp do najistotniejszych branżowych informacji i nowości narzędziowych



Wyrażam zgodę na kontakt
Pracując w obszarze obsługi klienta, sprzedaży, monitorowania rynku oraz zajmując się zarządzaniem jednostkami organizacyjnymi odpowiadającymi za współprace z klientem, wskazanym jest byś znajdował się zawsze wśród osób najlepiej doinformowanych i zorientowanych w sprawach, które mogą w znaczący sposób przyczyniać się do sukcesów na rynku. Brak możliwości korzystania z tych narzędzi może sprawić, że Twoi rywale uzyskają nad Tobą znaczącą przewagę i zepchną Cię jedynie do roli naśladowcy. A ty chcesz być przecież liderem, innowatorem  i najlepszym partnerem tych, którzy decyzje swoje podejmują z rozwagą, dbając o to, by klienci byli stałymi, wiernymi partnerami.

Liczba źródeł wiedzy branżowej na temat customer experience  pozwala na śledzenie niemal wszystkich sugestii środowiskowych
Więcej korzyści dla prenumeratorów
Prenumerata zarówno indywidualna, jak i instytucjonalna upoważnia do stosownych zniżek na produkty, usługi i wydarzenia organizowane przez CCMS.Polska. Jednocześni masz prawo do uprzywilejowanego zamieszczania treści branżowych na łamach periodyku oraz na stronach internetowych CCMS.Polska i wskazanych przez nią jej partnerów. Tym samym, stajesz się ważnym graczem mającym wpływ na kształtowanie się branży Obsługi Klienta.
Książki podręczniki
Audiobooki
Dostęp do plików MP3
bardzo przyjazna forma zgłębiania wiedzy branżowej, do wykorzystania w każdych okolicznościach...


Podręczniki branżowe
dla branży i o branży telefonicznej obsługi, uwzględniające polską specyfikę...


Symulacje
Testy
Formularze do użycia
służące do sprawdzania wiedzy i umiejętności pracowników i osób funkcyjnych w firmach...


Materiały do analizy
na potrzeby trenerów, menedżerów i samych pracowników, z pełną autoryzacją...


TWARZE OBSŁUGI KLIENTA
Za treści i narzędzia dystrybuowane poprzez tę stronę odpowiadają osoby związane z obszarem klienta od wielu lat. Autorzy publikacji, prelegenci branżowych eventów, menedżerowie średnich i wysokich szczebli zarządzania  w znaczących firmach i organizacjach branżowych. Ich doświadczenia i dorobek powodują, że branża stale się stabilizuje, standaryzuje i rozwija. Także dzięki ich osobistym krajowym i zagranicznym powiązaniom.
CCMS.Polska
Warszawa
            517 070 842
ccms.polska@gmail.com
Created with WebSite X5
Wróć do spisu treści