Aktualne-trendy-branzowe - PORTAL CX-CEM

Przejdź do treści

Menu główne:

Aktualne-trendy-branzowe

 

Obszar CX-CEM (dawniej określany jako obszar obsługi klienta) poddawany jest podobnym trendom jak każda inne dziedzina biznesu. Zmieniają się narzędzia, metodologie, cele, formy…
 
Informacje o najnowszych trendach najłatwiej jest znaleźć na portalach dziennikarskich, takich jak : CCnews, Klientomania. …..    natomiast tutaj, na portalu CX-CEM  znaleźć będzie można nieco inne w charakterze sugestie, dotyczące okoliczności i sensu uwzględniania tychże promowanych trendów.
 
Ostatnio popularne są następujące tematy:

W czasopismie branzowym (CX-BOK Biuletyn Obsługi Klienta) , ukazującym sie w sposób systematyczny od stycznia 2016 roku, ukazuję się artykuły przyblizajace środowisko obsługi klienta i zasady w nim panujące, głównie po to, by w jednym miejscu móc wesprzeć swoje umiejetnosci doświadczeniami praktyków i teoretyków biznesu, ale głównie branzy.

Arykuły dotyczą miedzy innymi
    • wpływu otoczenia marketingowego na decyzje i postępowania menedzerów zarządzających firmami lub ich jednostakmai strukturanymi, o konkretnym przeznaczeniu
    • roli procesów i procedur w zarzadzaniu operacyjnym wszelkimi działaniami, w sferze obsługi klienta
    • nowej jakości działań przy odpowiednim wykorzystaniu zdobyczy technologicznych, tworzonych z mysla o działaniach w sferze obsługi klienta



Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego