Obszar CX-CEM (dawniej określany jako obszar obsługi klienta) poddawany jest podobnym trendom jak każda inne dziedzina biznesu. Zmieniają się narzędzia, metodologie, cele, formy…
Informacje o najnowszych trendach najłatwiej jest znaleźć na portalach dziennikarskich, takich jak : CCnews, Klientomania. ….. natomiast tutaj, na portalu CX-CEM znaleźć będzie można nieco inne w charakterze sugestie, dotyczące okoliczności i sensu uwzględniania tychże promowanych trendów.
W czasopismie branzowym (CX-BOK Biuletyn Obsługi Klienta) , ukazującym sie w sposób systematyczny od stycznia 2016 roku, ukazuję się artykuły przyblizajace środowisko obsługi klienta i zasady w nim panujące, głównie po to, by w jednym miejscu móc wesprzeć swoje umiejetnosci doświadczeniami praktyków i teoretyków biznesu, ale głównie branzy.
Arykuły dotyczą miedzy innymi
wpływu otoczenia marketingowego na decyzje i postępowania menedzerów zarządzających firmami lub ich jednostakmai strukturanymi, o konkretnym przeznaczeniu
roli procesów i procedur w zarzadzaniu operacyjnym wszelkimi działaniami, w sferze obsługi klienta
nowej jakości działań przy odpowiednim wykorzystaniu zdobyczy technologicznych, tworzonych z mysla o działaniach w sferze obsługi klienta