AKTUALNOSCI CEM

PORTAL OBSŁUGI KLIENTA
Przejdź do treści

Menu główne:

** *** ***
. aktualności w świecie CX-CEMl
LIPIEC'23
CZERWIEC-

Raporty i wyniki badań marketingowych to nieodzowne narzedzia do kreowania efektywnych działań na rynku klienta i konsumenta. Wiedza na temat jego (klienta) zachowań, preferencji i oczekiwań stanowi podstawę działań marketingowych, nowocześnie zarzadzanych firm. Kanały komunikacji i dostepu, to bardzo szeroki obszar użytecznej wiedzy. Czasami to, co wydaje nam sie oczywiste, wcale nie jest efektywne, zaś to, co bagatelizujemy, okazuje się idealnym narzedziem zarzadzania sprzedazą i świetnym narzedziem podnoszenia poziomu konwersji zakupowej. Zasłanianie się menedzerskim brakiem czasu i brakiem dostepu do specjalistycznych badań i sporzadzanych profesjonalnie szacunków, to przejaw braku profesjonalizmu lub objaw złego sposobu zarzadzania firmą  ... (Raport TGI 2020 >>)
Doskanałe narzędzie wspomagania wiedzy, o ile stosuje się je rozsądnie i nie pozostawia pracowników samych sobie. Pozwala ono na wykorzystywanie okresów obnizonej ich (pracowników) efektywności do ustawicznego podnoszenia kwalifikacji stanowiskowej/zadaniowej , co znajduje swoje odzwierciedlenie w sposobie świadczenia usług wobec klienta/użytkownika. Automatyzacja procedu edukacyjnego nie zastapi obcowania z osobistym coachem, uczestnictwa w warsztatach z doskonałym, rozumiejacycm pracę trenerem czy zwykłej, codziennej rozmowy z otwartym na pomoc przełozonym. Ale, pozwala samemu pracownikowi, na dobieranie zakresu, tempa i sposobu nauczania. Pozwala tez przełożonym sledzić/monitorować procesy odswieżania i pogłebiania wiedzy ...(>>)
Dekalog CEM


Każde przedsięwzięcie związane z CX musi uwzględniać zestaw koniecznych parametrów, bez właściwej analizy których narażone jest na dotkliwą porażkę. Nie można jednak zapomina o dwóch przeciwstawnych sferach. Jednej- sferze oczekiwań klienta i drugiej - sferze wymagań firmy wobec pracownika. Każda firma ustala swoje własne zasady, ale by uniknąć sytuacji bycia outsiderem powinna śledzić poczynania swojej konkurencji na rynku. Powinna znać standardy tych najlepszych i tych stanowiących bezpośrednią konkurencje dla nich samych. Mało tego, pracownicy powinni wiedzieć dlaczego nie wszystkie zagadnienia sa rzeczywiscie istotne i powinni potrafic dostosować swoją narrację do wscibskich i sprytnych pytań klientów, starających się znaleźć dla siebie najlepszą korzyść  ...(>>)
..AKTUALNOŚCI              CZYTELNIA                  Z ŻYCIA WZIĘTE          PRACUJ Z NAMI
Customer Experience
Customer Experience Management
_________________________________________________

Współcześnie obszar współpracy z dokonującym zakupów naszych usług i towarów z nimi zwiazanych staje się dla wielu firm szczególnie ważny. Dzieki proklienckim zachowaniom i postawom, najbarziej zadowoleni ze współpracy staja sie ambasadorami marek, firmi kreatorami swoistej mody na bycie wiernym. Stałość i powtarzalność jest parametrem okreslajacym współczesny sukces firm.












_
CX-BOK BIULETYN OBSŁUGI KLIENTA
Sekcja poświęcona Biuletynowi/Newsletterowi branżowemu, ukazujęcemu się stale od 2016 roku












_
***

KORZYSTAJ Z PRENUMERATY

Nie wyobrażam sobie, by pracownik, a zwłaszcza menedżer
nie śledził publikacji poświęconych tematyce branzowej...     
SKLEP BRANŻOWY CX-CEM
Sekcja poświęcona Biuletynowi/Newsletterowi branżowemu, ukazujęcemu się stale od 2016 roku











_
***

KORZYSTAJ Z GOTOWEGO ASORTYMENTU BRANŻOWEGO

Po co tracić czas na poszukiwania, skorzystaj ze sprawdzonych produktów, usług i wzorców.
Zgromadzilismy je wszystkie, dla Twojej wygody                                                                        
PORTAL MENEDŻERA CXM
Sekcja poświęcona Biuletynowi/Newsletterowi branżowemu, ukazujęcemu się stale od 2016 roku












0
***

ANALIZUJ MENEDŻERSKIE DYLEMATY INNYCH

Postanowilismy stworzyc platforme wymiany doświadczeń osób, które chcą dzielić się swoimi doświadczeniami,
by branża rozwijała sie szybciej, a działania w jej środowisku były spojne i zestandaryzowane.                            
Po co, po raz kolejny, wyważać te same drzwi...
PORTAL PRACOWNIKA DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Sekcja poświęcona Biuletynowi/Newsletterowi branżowemu, ukazujęcemu się stale od 2016 roku












>
***

DAJ SOBIE POMÓC I WYKORZYSTAJ SZANSĘ SZYBKIEGO ROZWOJU

Dylematy pracownicze pozostaja często nie rozwikłane.
Głównie dlatego, że inni pracownicy nie staraja sie by dzoelić sie swoimi przezyciami i przemysleniami.
Poznanie zasad jakie rządzą branżą pozwalaja lepiej wpisywać sie w zasady nią sterujęce                       
CZYTELNIA BRANŻOWA CX-CEM
Sekcja poświęcona Biuletynowi/Newsletterowi branżowemu, ukazujęcemu się stale od 2016 roku












I
***

BOGATE ZASOBY BIBLIOTECZNE, ARCHIWA WCZEŚNIEJ DOKONANYCH PRZEMYŚLEŃ

Rokrocznie przybywa kilka tysiecy pozycji książkowych, które moga stanowic inspirację dla menedzerów i pracowników.
Staramy się czerpać z tych mozliwości w zorganizowany sposób, wykorzystując instytucję branżowego klubu               
SPIS ZAGADNIEŃ OFERTOWYCH UJĘTYCH W PORTALU
Sekcja poświęcona Biuletynowi/Newsletterowi branżowemu, ukazujęcemu się stale od 2016 roku











OFERTY DOSTEPNE DLA ŚRODOWISKA BRANŻOWEGO

Analizując kazdą potrzeebę, warto sprawdzic co my mamy do zaproponowania    
Nie musisz korzystać, ale poznaj istniejące mozliwości wspierania Twoich działań




We współczesnym, szalonym świecie
tylko profesjonaliści biznesu, osiągać będą znaczące
SUKCESY
jesteśmy tu właśnie po to, by ich kształtować oraz wspomagać realizowane przez nich misje i wykonywane zadania





Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego