Na stronach naszego CX-CEM Biuletynu, zgodnie z obietnicą prezentujmy kolejne artykuły, mające przyblizyć Ci, drogo czytelniku, zagadnienia środowiska związanego z obsługą klienta. Tematy poruszane tym razem nie nawiazuja już do sytuacji pandemicznej, a są próba powrotu do normalnego funkcjonowania na rynku. Nie wiemy czy będą stanowic inspirację dla nowej rzeszy czytelników czy wsparcie dla wszystkich niemogących sobie poradzić z całkiem nową sytuacją. Po raz koleny trafiamy do Twoich rąk i próbujemy Cię inspirować i wspierać.
Dodatkowo, co wynika z naszych więzi ze środowiskiem marketingowym, piszemy o kolejnych inicjatywach Stowarzyszenie SMB oraz próbujemy rozwiązywać kolejne branżowe dylematy.
Jak zawsze, zapraszamy i tym razem, do zapoznania się z treściami biuletynu, wnikliwego ich przeczytania i do podejmowania przemyślanych decyzji o prenumeracie indywidualnej lub instytucjonalnej naszego periodyku, w wybranej przez siebie formie. Najlepsi propagatorzy Biuletynu mogą liczyć na nagrody, w postaci pożytecznej niespodzianki książkowej... lub możliwości uczestniczenia osobistego w wybranych inicjatywach Redakcji CX-CEM Biuletynu.
A kolejny numer newslettera już za niecałe 8 tygodni...
Życzymy inspirującej lektury
Readakcja Biuletynu CX-BOK
formularz zamowienia
Jesli jesteś menedzerem, liderem, specjalistą czy chcącym rozwijać swoje kompetencje pracownikiem działu obsługi klienta
ZAPRENUMERUJ NASZ BIULETYN
Wypełnienie formularza zgłoszeniowego zajmie Ci najwyzej 3 minuty,
a otrzymasz dostęp do wszystkich nowinek ze świata
Customer Experience i Customer Experience Management