cxm-e-szkolenia - PORTAL CX-CEM

Przejdź do treści

Menu główne:

cxm-e-szkolenia

SYMULACJE/ANALIZY
E-LEARNING
E-szkolenia symulacyjne stanowia cykl szkoleń do indywidualnego wykorzystania, pod współna nazwa ANALIZA ROZMÓW TELEFONICZNYCH, skladajacy sie juz z kilkudziesięciu lekcji, a wciąż uzupelniany o nowe odcinki i nowe zakresy.
Lekcje tego typu sa doskonałym narzedziem poszerzania i uzupełniania wiedzy na temat zachowań klienta i oczekiwanych postaw konsultanckich, w codziennej pracy pracowników pierwszej i kolejnych linii obsługi, z liniami kierowniczymi i menedzerskimi włacznie.
Pojedyncza lekcja sklada sie z modułu odsłuchu, który pozwala przyjrzeć się konkretnej rozmowie (rozmowy stworzone zostały na bazie rzeczywistych rozmów i zarejestrowanych zachowań stron konersacji) oraz modułu analizy, dzieki ktoremu mozna wielokrotnie zanalizować przyczyny i skutki zachowań stron. Lekcje skonstruowane sa w ten sposób by móc z nich korzystać kompleksowo lub odnosić sie wyłacznie do precyzyjnych co do zakresu i treści, zachowań stron.
Przy wyborze lekcji należy kierowac sie tematem rozmowy, rodzajem wykonywanej przez konsultanta usługi oraz jej kierunkiem, bowiem od strony inicjujacej rozmowę czasami zalezy bardzo dużo.
Zachęcamy do korzystania z zasobów naszego SKLEPU

E-szkolenia (E-LEARNING) to moduły do samodzielnego lub zespołowego wykorzystywania, zebrane w postaci całych bloków edukacyjnych, poświęconych wybranym zagadnieniom zwiazanym z obsługa klienta. Moduły te moga stanowic idealna bazę do przeprowadzania szkoleń dla grup pracowniczych, organizowanych przez wewnetrzne działy szkoleń lub menedzerów zarzadzajacych specjalistycznymi komórkami organiacyjnymi, działajacymi w sposób bezpośredni na rzecz klienta.
Lekcje e-learningowe, to  zbior modułów trwajacych łacznie od 6 do  16 godzin, gdzie każdy z nich konczy sie testem ewaluacyjnym, przesyłanym wprost do organizatora szkolenia, w celu stwierdzania postępów edukacyjnych poszczególnych uczestników szkoleń. Kontrola wskazana jest zawsze, gdyż lekcje umożliwiaja ponowne przechodzenie modułu i ponowne wypełnianie testu, az do skutku, po to, by w dalszych etapach uczestniczyc mogły osoby o wyrównanych umiejetnosciach i by nie wywoływać dysonansów.  

TESTY i ANKIETY
Testy, to najłatwiejszy i najbardziej popularny sposób weryfikowania poziomu kwalifikacji pracowników. Testy konstruowane sa przez doświadczonych menederów i dydaktyków branży obsługa klienta i umożiwiaja weryfikacje poziomu kwalifikacji z poziomu menedzera jednostki organizacyjnej lub ( do wyboru) z poziomu zainteresowanego poziomem swoich kwalifikacji pracownika. Wówczas opinie i analize odpowiedzi otrzymuje wyłacznie on sam. Kluczowa jest tu osoba zamawiajacego usługę/sponsora.
W przypadku zamówień zbiorowych, odpowiedzi trafiaja głównie lub wyłacznie do zamawiajacego usługę.

Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego