Nowosci-swiata-CX-CEM - PORTAL CX-CEM

Przejdź do treści

Menu główne:

Nowosci-swiata-CX-CEM

Każdy pracownik utożsamiający sie z branżą powinien stale lub cyklicznie śledzić wszelkie pojawiajace sie informacje na temat obowiazujacych i nowo pojawiajacych się trendów, powinien anaizowac opisywane, ważne dla społecznosci business case'y, śledzić zapisy dotyczace analizy funkcjonalnej i uzytecznej nowych narzedzi i metod oraz znać tresci najnowszych raportów i upowszechnianych w mediach analiz.
Bez zrozumienia modelu oddziaływania klienta na firmę, firmy na klienta, klienta na pracownika, bez ponoszenia nieustannych prób zwiększenia efektywnosci działań, firma osiagnie stan stagnacji  lub nawet regresji wzgledem najsilniejszych konkurentów na rynku.

Czasopisma branzowe powinny być stałym punktem odniesienia oraz głównym narzedziem obserwacji zmian na rynku, poczynań konkurencji, zdarzeń mających miejsce na dynamicznie zmieniającym sie rynku.  










.
METODOLOGICZNE >
jshashaoihaoish










.
NARZĘDZIOWE >
mbn;sdhfw'vcvnkcnvkhPVOEJvos;lmv;lzdfbd










.
PUBLICYSTYCZNE >
kadkajs










.
MULTIMEDIALNE >
sdnaigj
=-bpz
c;bx'kfgs[-t
a= ohozl.kgb
s,a










.
ŚRODOWISKOWE >
jdhgrigje8b6qba0irsohkxfvnbxfun
a










.
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego