Podstawowym problemem współczesngo zarządzania jest tak wielkie tempo działań, że praktycznie nie jesteśmy w stanie wygospodarowac czasu ani miejsca, by móc spojrzeć na nasze przedsięwzięcia z pewnej perspektywy. Postanowilismy swoje doświadczenie i niezbędny tutaj krytycyzm oddać w wasze ręce, by wspólnymi siłami pod zewnętrznycm nadzorem , bądź z zewnętrznym wspomaganiem, móc realizować cele wynikajace wprost ze strategii i marketingowego planu działania firmy.
Długofalowe cele działania okreslaja Zarząd firmy oraz jej właściciele. Casami są to, te same osoby, innym razem nie, co oznacza , ze w firmie pojawić się może swoisty dualizm celów. Zewnętrzny partner, tylko dzieki temu, że wywołuje "przysypany popiołem problem", jest w stanie wymusić obranie jednorodnego kursu, który przez wszystkich rozumiany bedzie jaednakowo.
Specjalistyczne a często, nawet eksperckie spojrzenie doradców działających w firmie jeden raz lub co najwyżej dwa razy do roku, przysparza firmie stabilnosci, efektywności, spójności i oszczedności. I nie jest prawdą, że to sa wyłącznie niepotrzebne koszty. Taka sytuacja powstaje wyłacznie, kiedy konsultacje doradcze staja sie łupem przypadkowym osób i firm, nie znajacych specyfiki konkretnego rynku. Dla nas takim obszarem jest Customer Experience.
Postanowiliśmy w jednym miejscu zebrać dostatecznie duzo róznego rodzaju materiałów edukacyjnych, by każdy poszukujący dobrej inspiracji, mógł odkryć tu dla siebie wszystko, co niezbedne do osiągniecia poziomu mistrzowskiego
Chcemy stawać sie jak najbardziej przydatni, stąd kierujemy więc prosbę o wspieranie nas swoimi pomysłami oraz wpływaniem na charakter naszego portalu, dzięki waszym opiniom o naszych narzędziach i metodach