Kadra pracownicza i menedzerska, działająca w obszarze Customer Experience musi posiadać bardzo precyzyjnie zidentyfikowane cechy, by móc mierzyc sie z bardzo szeroką plejadą ludzkich charakterów. Ten obszar wykonywania rozmaitych działań w imieniu i na rzecz firmy, nalezy do najtrudniej ocenianych a jednoczesnie najbradziej wrazliwych na działania klientów, z ich rozbujałą fantazja i takimi właśnie oczekiwaniami.
Proces zatrudniania nowych pracowników, jak w żadnej innej komórce organizacyjnej firmy wymaga bardzo wnikliwej obserwacji, a w nastepstwie tego takze selekcji, by zidentyfikowani właściwie specjaliści, mogli bez narazenia zdrowia wypełniąć powierzona im misję. Zdarza sie, że cechy charakteru pracownika ułatwiaja mu długotrwałą i skomplikowana kalibrację, jednak raz dokonana, staje sie mistrzowskim orężem w rękach specjalisty. Takie osoby nalezy wspierać, szanować i doceniać.
Postanowiliśmy w jednym miejscu zebrać dostatecznie duzo róznego rodzaju materiałów edukacyjnych, by każdy poszukujący dobrej inspiracji, mógł odkryć tu dla siebie wszystko, co niezbedne do osiągniecia poziomu mistrzowskiego
Chcemy stawać sie jak najbardziej przydatni, stąd kierujemy więc prosbę o wspieranie nas swoimi pomysłami oraz wpływaniem na charakter naszego portalu, dzięki waszym opiniom o naszych narzędziach i metodach