Rozmowy A-ROT-1 - Nowy projekt 2

CCMS
customer care management & solutions
Przejdź do treści

Menu główne:

Rozmowy A-ROT-1

NASZE PRODUKTY > ROT AUDIOBOOKI
A-ROT-1   12 ROZMÓW O TELEMARKETINGU  TOM11

A-ROT-1 12 ROZMÓW O TELEMARKETINGU TOM11

Pierwszy z cyklu zbiór rozmów , na tematy ścsle zwiazanychz obszarem telefonicznj obsługi klienta.
Książka składa sie z sześciu (6) rozdziałów-rozmów, pośięconych nastepującym zagadnieniom:
ROZMOWA 1 - Ogólnie o telefonicznej obsłudze klienta
ROZMOWA 2 - Obsługa klienta
ROZMOWA 3 - Sprzedaz i presprzedaż
ROZMOWA 4 - Windykacje telefoniczne
ROZMOWA 5 - Technika w telemarketingu
ROZMOWA 6 - Statystyki i raporty

Dostępny natychmiast
29.00 zł Dodaj
A-ROT-2   12 ROZMÓW O TELEMARKETINGU  TOM.21

A-ROT-2 12 ROZMÓW O TELEMARKETINGU TOM.21

Drugi z cyklu zbiór rozmów , na tematy ścsle zwiazanychz obszarem telefonicznj obsługi klienta.
Książka składa sie z sześciu (6) rozdziałów-rozmów, pośięconych nastepującym zagadnieniom:
ROZMOWA 1(7) - Ludzie w telemarketingu (operatorzy)
ROZMOWA 2(8) - Ludzie w telemarketingu (menedżerowie)
ROZMOWA 3(9) - Rekrutacje
ROZMOWA 4(10)-Szkolenia i wdrozenia
ROZMOWA 5(11)-Outsourcing
ROZMOWA 6(12)-Moja kariera

Dostępny natychmiast
29.00 zł Dodaj
A-ROT-3 KOLEJNE ROZMOWY O TELEFONICZNEJ OBSŁUDZE KLIENTA1

A-ROT-3 KOLEJNE ROZMOWY O TELEFONICZNEJ OBSŁUDZE KLIENTA1

Trzeci z cyklu zbiór rozmów , na tematy ścsle zwiazanychz obszarem telefonicznj obsługi klienta.
Książka składa sie z siedmiu (7) rozdziałów-rozmów, pośięconych nastepującym zagadnieniom:
ROZMOWA 1(13) - Bardziej szczegółowo o telefonicznej obsłudze klienta
ROZMOWA 2(14) - Obsługa klienta jako narzedzie marketingowe firmy
ROZMOWA 3(15) - Czy sprzedaż przez telefon jest jednorodna?
ROZMOWA 4(16) - Jaki personel sprawdza sie w działaniu najlepiej?
ROZMOWA 5(17) - Warunki działania służb obsługi klienta w firmach
ROZMOWA 6(18) - Windykacja
ROZMOWA 7(19) - Funkcjonowanie inspekcji pracowniczych

Dostępny natychmiast
29.00 zł Dodaj
A-ROT-4 COŚ JESZCZE O TELEMARKETINGU1

A-ROT-4 COŚ JESZCZE O TELEMARKETINGU1

Czwarty z cyklu zbiór rozmów , na tematy ścsle zwiazanychz obszarem telefonicznj obsługi klienta.
Książka składa sie z siedmiu (7) rozdziałów-rozmów, pośięconych nastepującym zagadnieniom:
ROZMOWA 1(20) - Kulisy organizacji biur i zespołów telefonicznej obsługi klienta
ROZMOWA 2(21) - Działanie w strukturach rozproszonych
ROZMOWA 3(22) - Koloryt usługi multijęzycznej
ROZMOWA 4(23) - Narzędzia teleinformatyczne
ROZMOWA 5(24) - Ankiety i testy w przygotowywaniu i monitorowaniu pracy konsultantów
ROZMOWA 6(25) - Komunikacja sieciowa z wykorzystaniem narzedzi e-mail, czat, SMS a telemarketing
ROZMOWA 7(26) - Rekrutacje pracowników II

Dostępny natychmiast
29.00 zł Dodaj
A-ROT-5 Edukacja w biurach telefonicznej obsługi klienta

A-ROT-5 Edukacja w biurach telefonicznej obsługi klienta

KSIĄŻKA

Czwarty z cyklu zbiór rozmów , na tematy ścsle zwiazanychz obszarem telefonicznj obsługi klienta.
Książka składa sie z siedmiu (7) rozdziałów-rozmów, pośięconych nastepującym zagadnieniom:
ROZMOWA 1(27) - Szkolenia i wdrożenia
ROZMOWA 2(28) - Wykorzystanie e-learningu w CTOK
ROZMOWA 3(29) - Coaching jako metoda kształtowania postaw pracowniczych
ROZMOWA 4(30) - Najczęstsze błedy w pracy CTOK
ROZMOWA 5(31) - Doradztwo biznesowe

Dostępny natychmiast
35.00 zł Dodaj
A-ROT-6  Zarządzanie i organizacja TBOK w outsourcingu

A-ROT-6 Zarządzanie i organizacja TBOK w outsourcingu

KSIĄŻKA

Szósty z cyklu zbiór rozmów , na tematy ścsle zwiazanychz obszarem telefonicznj obsługi klienta.
Książka składa sie z siedmiu (7) rozdziałów-rozmów, pośięconych nastepującym zagadnieniom:
ROZMOWA 1(32) - Zarzadzanie w organizacjach z funkcjonalnościa TBOK w outsourcingu
ROZMOWA 2(33) - Technologia w CX
ROZMOWA 3(34) - Organizacja regulaminy sprawy pracownicze
ROZMOWA 4(35) - Architektura biurowa w CTOK

Dostępny natychmiast
35.00 zł Dodaj
Postanowiliśmy w jednym miejscu zebrać dostatecznie duzo róznego rodzaju materiałów edukacyjnych, by każdy poszukujący dobrej inspiracji, mógł odkryć tu dla siebie wszystko, co niezbedne do osiągniecia poziomu mistrzowskiego
Chcemy stawać sie jak najbardziej przydatni, stąd kierujemy więc prosbę o wspieranie nas swoimi pomysłami oraz wpływaniem na charakter naszego portalu, dzięki  waszym opiniom o naszych narzędziach i metodach
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego