prenumerata_biuletynu - PORTAL CX-CEM

CZYTELNIA CX-CEM
Przejdź do treści

Menu główne:

prenumerata_biuletynu

Biuletyn Obsługi Klienta CX-BOK publikowany jest z mysla o menedzerach, specjalistach i pracownikach tych komórek organizacyjnych w firmach, które maja do czynienia z klientem indywidualnym i instytucjonalnym.
W miesieczniku znajdujemy zarówno artykuły problemowe jak i wypowiedzi praktyków, ekspertów w poszczególnych obszarach zadaniowych.

Ideą wtórną wydawania biuletynu jest zapewnienie pracownikom dostepu do aktualnych materiałów dydtaktycznych oraz opinii osób liczacych sie w branzy. Aby móc to osiagnać postanowilismy oprócz wersji bezpłatnego newslettera (dla odbiorców indywidualnych) umozliwic firmom prenumeratę biuletynu, połaczona z dostarczaniem najnowszych publikacji, pojawiajacych sie na rynku. Stąd wzięła sie idea płatnej subskrypcji, w ramach której, za kwotę równą wartości prenumeraty, czytelnicy otrzumuja materiały edulacyjne. Decyzja podjeta na rok i stała pozycja w budzecie komórki organizacyjnej ma przełozenie na ilośc niezbednych materiałów dydaktycznych, docierajacych do firmy. Wartość prenumeraty, to zaledwie 199 zł rocznie ( w tym 4 ksiazki, 4 pakiety szkoleniowe i 2 filmy edukacyjne oraz dostep do zasobów testów, ankiet i szkoleń elektronicznych.

Jeśli chcesz otrzymywac systematycznie Biuletyn Obsługi KLienta CX-BOK do konca 2019 roky, zamów subskrypcję >> TUTAJ >>
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego