ksiazki ROT-1-6 - Nowy projekt 2

CCMS
customer care management & solutions
Przejdź do treści

Menu główne:

ksiazki ROT-1-6

NASZE PRODUKTY > ROT PODRECZNIKI
.

ROZMOWY O TELEMARKETINGU TOM I

ROT-1   12 ROZMÓW O TELEMARKETINGU  TOM1

ROT-1 12 ROZMÓW O TELEMARKETINGU TOM1

KSIĄŻKA

Pierwszy z cyklu zbiór rozmów , na tematy ścsle zwiazanychz obszarem telefonicznj obsługi klienta.

Książka składa sie z sześciu (6) rozdziałów-rozmów, pośięconych nastepującym zagadnieniom:
ROZMOWA 1 - Ogólnie o telefonicznej obsłudze klienta
ROZMOWA 2 - Obsługa klienta
ROZMOWA 3 - Sprzedaz i presprzedaż
ROZMOWA 4 - Windykacje telefoniczne
ROZMOWA 5 - Technika w telemarketingu
ROZMOWA 6 - Statystyki i raporty

Dostępny natychmiast
29.00 zł Dodaj
ROT-1   12 ROZMÓW O TELEMARKETINGU  TOM1  K+MP3

ROT-1 12 ROZMÓW O TELEMARKETINGU TOM1 K+MP3

KSIĄŻKA+MP3

Pierwszy z cyklu zbiór rozmów , na tematy ścsle zwiazanychz obszarem telefonicznj obsługi klienta.

Książka składa sie z sześciu (6) rozdziałów-rozmów, pośięconych nastepującym zagadnieniom:
ROZMOWA 1 - Ogólnie o telefonicznej obsłudze klienta
ROZMOWA 2 - Obsługa klienta
ROZMOWA 3 - Sprzedaz i presprzedaż
ROZMOWA 4 - Windykacje telefoniczne
ROZMOWA 5 - Technika w telemarketingu
ROZMOWA 6 - Statystyki i raporty

Dostępny natychmiast
37.00 zł Dodaj
ROT-1   12 ROZMÓW O TELEMARKETINGU  TOM1 PDF+MP3

ROT-1 12 ROZMÓW O TELEMARKETINGU TOM1 PDF+MP3

PDF+MP3

Pierwszy z cyklu zbiór rozmów , na tematy ścsle zwiazanychz obszarem telefonicznj obsługi klienta.

Książka składa sie z sześciu (6) rozdziałów-rozmów, pośięconych nastepującym zagadnieniom:
ROZMOWA 1 - Ogólnie o telefonicznej obsłudze klienta
ROZMOWA 2 - Obsługa klienta
ROZMOWA 3 - Sprzedaz i presprzedaż
ROZMOWA 4 - Windykacje telefoniczne
ROZMOWA 5 - Technika w telemarketingu
ROZMOWA 6 - Statystyki i raporty

Dostępny natychmiast
32.00 zł Dodaj
.

ROZMOWY O TELEMARKETINGU TOM II

ROT-2   12 ROZMÓW O TELEMARKETINGU  TOM.2

ROT-2 12 ROZMÓW O TELEMARKETINGU TOM.2

KSIĄŻKA

Drugi z cyklu zbiór rozmów , na tematy ścsle zwiazanychz obszarem telefonicznj obsługi klienta.

Książka składa sie z sześciu (6) rozdziałów-rozmów, pośięconych nastepującym zagadnieniom:
ROZMOWA 1(7) - Ludzie w telemarketingu (operatorzy)
ROZMOWA 2(8) - Ludzie w telemarketingu (menedżerowie)
ROZMOWA 3(9) - Rekrutacje
ROZMOWA 4(10)-Szkolenia i wdrozenia
ROZMOWA 5(11)-Outsourcing
ROZMOWA 6(12)-Moja kariera

Dostępny natychmiast
29.00 zł Dodaj
ROT-2   12 ROZMÓW O TELEMARKETINGU  TOM.2 K+MP3

ROT-2 12 ROZMÓW O TELEMARKETINGU TOM.2 K+MP3

KSIĄŻKA+MP3

Drugi z cyklu zbiór rozmów , na tematy ścsle zwiazanychz obszarem telefonicznj obsługi klienta.

Książka składa sie z sześciu (6) rozdziałów-rozmów, pośięconych nastepującym zagadnieniom:
ROZMOWA 1(7) - Ludzie w telemarketingu (operatorzy)
ROZMOWA 2(8) - Ludzie w telemarketingu (menedżerowie)
ROZMOWA 3(9) - Rekrutacje
ROZMOWA 4(10)-Szkolenia i wdrozenia
ROZMOWA 5(11)-Outsourcing
ROZMOWA 6(12)-Moja kariera

Dostępny natychmiast
37.00 zł Dodaj
ROT-2   12 ROZMÓW O TELEMARKETINGU  TOM.2 PDF+MP3

ROT-2 12 ROZMÓW O TELEMARKETINGU TOM.2 PDF+MP3

PDF+MP3

Drugi z cyklu zbiór rozmów , na tematy ścsle zwiazanychz obszarem telefonicznj obsługi klienta.

Książka składa sie z sześciu (6) rozdziałów-rozmów, pośięconych nastepującym zagadnieniom:
ROZMOWA 1(7) - Ludzie w telemarketingu (operatorzy)
ROZMOWA 2(8) - Ludzie w telemarketingu (menedżerowie)
ROZMOWA 3(9) - Rekrutacje
ROZMOWA 4(10)-Szkolenia i wdrozenia
ROZMOWA 5(11)-Outsourcing
ROZMOWA 6(12)-Moja kariera

Dostępny natychmiast
32.00 zł Dodaj
.

ROZMOWY O TELEMARKETINGU TOM III

ROT-3 KOLEJNE ROZMOWY O TELEFONICZNEJ OBSŁUDZE KLIENTA

ROT-3 KOLEJNE ROZMOWY O TELEFONICZNEJ OBSŁUDZE KLIENTA

KSIĄŻKA

Trzeci z cyklu zbiór rozmów , na tematy ścsle zwiazanychz obszarem telefonicznj obsługi klienta.

Książka składa sie z siedmiu (7) rozdziałów-rozmów, pośięconych nastepującym zagadnieniom:
ROZMOWA 1(13) - Bardziej szczegółowo o telefonicznej obsłudze klienta
ROZMOWA 2(14) - Obsługa klienta jako narzedzie marketingowe firmy
ROZMOWA 3(15) - Czy sprzedaż przez telefon jest jednorodna?
ROZMOWA 4(16) - Jaki personel sprawdza sie w działaniu najlepiej?
ROZMOWA 5(17) - Warunki działania służb obsługi klienta w firmach
ROZMOWA 6(18) - Windykacja
ROZMOWA 7(19) - Funkcjonowanie inspekcji pracowniczych

Dostępny natychmiast
29.00 zł Dodaj
ROT-3 KOLEJNE ROZMOWY O TELEFONICZNEJ OBSŁUDZE KLIENTA  K+MP3

ROT-3 KOLEJNE ROZMOWY O TELEFONICZNEJ OBSŁUDZE KLIENTA K+MP3

KSIĄŻKA+MP3

Książka składa sie z siedmiu (7) rozdziałów-rozmów, pośięconych nastepującym zagadnieniom:
ROZMOWA 1(13) - Bardziej szczegółowo o telefonicznej obsłudze klienta
ROZMOWA 2(14) - Obsługa klienta jako narzedzie marketingowe firmy
ROZMOWA 3(15) - Czy sprzedaż przez telefon jest jednorodna?
ROZMOWA 4(16) - Jaki personel sprawdza sie w działaniu najlepiej?
ROZMOWA 5(17) - Warunki działania służb obsługi klienta w firmach
ROZMOWA 6(18) - Windykacja
ROZMOWA 7(19) - Funkcjonowanie inspekcji pracowniczych

Dostępny natychmiast
37.00 zł Dodaj
ROT-3 KOLEJNE ROZMOWY O TELEFONICZNEJ OBSŁUDZE KLIENTA PDF+MP3

ROT-3 KOLEJNE ROZMOWY O TELEFONICZNEJ OBSŁUDZE KLIENTA PDF+MP3

PDF+MP3

Książka składa sie z siedmiu (7) rozdziałów-rozmów, pośięconych nastepującym zagadnieniom:
ROZMOWA 1(13) - Bardziej szczegółowo o telefonicznej obsłudze klienta
ROZMOWA 2(14) - Obsługa klienta jako narzedzie marketingowe firmy
ROZMOWA 3(15) - Czy sprzedaż przez telefon jest jednorodna?
ROZMOWA 4(16) - Jaki personel sprawdza sie w działaniu najlepiej?
ROZMOWA 5(17) - Warunki działania służb obsługi klienta w firmach
ROZMOWA 6(18) - Windykacja
ROZMOWA 7(19) - Funkcjonowanie inspekcji pracowniczych

Dostępny natychmiast
32.00 zł Dodaj
.

ROZMOWY O TELEMARKETINGU TOM IV

ROT-4 COŚ JESZCZE O TELEMARKETINGU

ROT-4 COŚ JESZCZE O TELEMARKETINGU

KSIĄŻKA

Czwarty z cyklu zbiór rozmów , na tematy ścsle zwiazanychz obszarem telefonicznj obsługi klienta.

Książka składa sie z siedmiu (7) rozdziałów-rozmów, pośięconych nastepującym zagadnieniom:
ROZMOWA 1(20) - Kulisy organizacji biur i zespołów telefonicznej obsługi klienta
ROZMOWA 2(21) - Działanie w strukturach rozproszonych
ROZMOWA 3(22) - Koloryt usługi multijęzycznej
ROZMOWA 4(23) - Narzędzia teleinformatyczne
ROZMOWA 5(24) - Ankiety i testy w przygotowywaniu i monitorowaniu pracy konsultantów
ROZMOWA 6(25) - Komunikacja sieciowa z wykorzystaniem narzędzi e-mail, czat, sms a telemarketing
ROZMOWA 7(26) - Rekrutacje pracowników II

Dostępny natychmiast
29.00 zł Dodaj
ROT-4 COŚ JESZCZE O TELEMARKETINGU K+MP3

ROT-4 COŚ JESZCZE O TELEMARKETINGU K+MP3

KSIĄŻKA+MP3

Czwarty z cyklu zbiór rozmów , na tematy ścsle zwiazanychz obszarem telefonicznj obsługi klienta.

Książka składa sie z siedmiu (7) rozdziałów-rozmów, pośięconych nastepującym zagadnieniom:
ROZMOWA 1(20) - Kulisy organizacji biur i zespołów telefonicznej obsługi klienta
ROZMOWA 2(21) - Działanie w strukturach rozproszonych
ROZMOWA 3(22) - Koloryt usługi multijęzycznej
ROZMOWA 4(23) - Narzędzia teleinformatyczne
ROZMOWA 5(24) - Ankiety i testy w przygotowywaniu i monitorowaniu pracy konsultantów
ROZMOWA 6(25) - Komunikacja sieciowa z wykorzystaniem narzędzi e-mail, czat, sms a telemarketing
ROZMOWA 7(26) - Rekrutacje pracowników II

Dostępny natychmiast
37.00 zł Dodaj
ROT-4 COŚ JESZCZE O TELEMARKETINGU PDF+MP3

ROT-4 COŚ JESZCZE O TELEMARKETINGU PDF+MP3

PDF+MP3

Czwarty z cyklu zbiór rozmów , na tematy ścsle zwiazanychz obszarem telefonicznj obsługi klienta.

Książka składa sie z siedmiu (7) rozdziałów-rozmów, pośięconych nastepującym zagadnieniom:
ROZMOWA 1(20) - Kulisy organizacji biur i zespołów telefonicznej obsługi klienta
ROZMOWA 2(21) - Działanie w strukturach rozproszonych
ROZMOWA 3(22) - Koloryt usługi multijęzycznej
ROZMOWA 4(23) - Narzędzia teleinformatyczne
ROZMOWA 5(24) - Ankiety i testy w przygotowywaniu i monitorowaniu pracy konsultantów
ROZMOWA 6(25) - Komunikacja sieciowa z wykorzystaniem narzędzi e-mail, czat, sms a telemarketing
ROZMOWA 7(26) - Rekrutacje pracowników II

Dostępny natychmiast
32.00 zł Dodaj
.

ROZMOWY O TELEMARKETINGU TOM V

A-ROT-5 Edukacja w biurach telefonicznej obsługi klienta

A-ROT-5 Edukacja w biurach telefonicznej obsługi klienta

KSIĄŻKA

Czwarty z cyklu zbiór rozmów , na tematy ścsle zwiazanychz obszarem telefonicznj obsługi klienta.
Książka składa sie z siedmiu (7) rozdziałów-rozmów, pośięconych nastepującym zagadnieniom:
ROZMOWA 1(27) - Szkolenia i wdrożenia
ROZMOWA 2(28) - Wykorzystanie e-learningu w CTOK
ROZMOWA 3(29) - Coaching jako metoda kształtowania postaw pracowniczych
ROZMOWA 4(30) - Najczęstsze błedy w pracy CTOK
ROZMOWA 5(31) - Doradztwo biznesowe

Dostępny natychmiast
35.00 zł Dodaj
ROT-5 Edukacja K+MP3

ROT-5 Edukacja K+MP3

KSIĄŻKA+MP3

Książka składa sie z siedmiu (7) rozdziałów-rozmów, pośięconych nastepującym zagadnieniom:
ROZMOWA 1(20) - Bardziej szczegółowo o telefonicznej obsłudze klienta
ROZMOWA 2(21) - Obsługa klienta jako narzedzie marketingowe firmy
ROZMOWA 3(22) - Czy sprzedaż przez telefon jest jednorodna?
ROZMOWA 4(23) - Jaki personel sprawdza sie w działaniu najlepiej?
ROZMOWA 5(24) - Warunki działania służb obsługi klienta w firmach
ROZMOWA 6(25) - Windykacja
ROZMOWA 7(26) - Funkcjonowanie inspekcji pracowniczych

Dostępny natychmiast
41.00 zł Dodaj
ROT-5 Edukacja PDF+MP3

ROT-5 Edukacja PDF+MP3

PDF+MP3

Czwarty z cyklu zbiór rozmów , na tematy ścsle zwiazanychz obszarem telefonicznj obsługi klienta.
Książka składa sie z siedmiu (7) rozdziałów-rozmów, pośięconych nastepującym zagadnieniom:
ROZMOWA 1(20) - Bardziej szczegółowo o telefonicznej obsłudze klienta
ROZMOWA 2(21) - Obsługa klienta jako narzedzie marketingowe firmy
ROZMOWA 3(22) - Czy sprzedaż przez telefon jest jednorodna?
ROZMOWA 4(23) - Jaki personel sprawdza sie w działaniu najlepiej?
ROZMOWA 5(24) - Warunki działania służb obsługi klienta w firmach
ROZMOWA 6(25) - Windykacja
ROZMOWA 7(26) - Funkcjonowanie inspekcji pracowniczych

Dostępny natychmiast
38.00 zł Dodaj
.

ROZMOWY O TELEMARKETINGU TOM VI

A-ROT-6  Zarządzanie i organizacja TBOK w outsourcingu

A-ROT-6 Zarządzanie i organizacja TBOK w outsourcingu

KSIĄŻKA

Szósty z cyklu zbiór rozmów , na tematy ścsle zwiazanychz obszarem telefonicznj obsługi klienta.
Książka składa sie z siedmiu (7) rozdziałów-rozmów, pośięconych nastepującym zagadnieniom:
ROZMOWA 1(32) - Zarzadzanie w organizacjach z funkcjonalnościa TBOK w outsourcingu
ROZMOWA 2(33) - Technologia w CX
ROZMOWA 3(34) - Organizacja regulaminy sprawy pracownicze
ROZMOWA 4(35) - Architektura biurowa w CTOK

Dostępny natychmiast
35.00 zł Dodaj
ROT-6 ZARZADZANIE I ORGANIZACJA BTOK  K+MP3

ROT-6 ZARZADZANIE I ORGANIZACJA BTOK K+MP3

KSIĄŻKA+MP3

Szósty z cyklu zbiór rozmów , na tematy ścsle zwiazanychz obszarem telefonicznj obsługi klienta.
Książka składa sie z siedmiu (7) rozdziałów-rozmów, pośięconych nastepującym zagadnieniom:
ROZMOWA 1(20) - Bardziej szczegółowo o telefonicznej obsłudze klienta
ROZMOWA 2(21) - Obsługa klienta jako narzedzie marketingowe firmy
ROZMOWA 3(22) - Czy sprzedaż przez telefon jest jednorodna?
ROZMOWA 4(23) - Jaki personel sprawdza sie w działaniu najlepiej?
ROZMOWA 5(24) - Warunki działania służb obsługi klienta w firmach
ROZMOWA 6(25) - Windykacja
ROZMOWA 7(26) - Funkcjonowanie inspekcji pracowniczych

Dostępny natychmiast
41.00 zł Dodaj
ROT-6 ZARZADZANIE I ORGANIZACJA BTOK  PDF+MP3

ROT-6 ZARZADZANIE I ORGANIZACJA BTOK PDF+MP3

PDF+MP3

Szósty z cyklu zbiór rozmów , na tematy ścsle zwiazanychz obszarem telefonicznj obsługi klienta.
Książka składa sie z siedmiu (7) rozdziałów-rozmów, pośięconych nastepującym zagadnieniom:
ROZMOWA 1(20) - Bardziej szczegółowo o telefonicznej obsłudze klienta
ROZMOWA 2(21) - Obsługa klienta jako narzedzie marketingowe firmy
ROZMOWA 3(22) - Czy sprzedaż przez telefon jest jednorodna?
ROZMOWA 4(23) - Jaki personel sprawdza sie w działaniu najlepiej?
ROZMOWA 5(24) - Warunki działania służb obsługi klienta w firmach
ROZMOWA 6(25) - Windykacja
ROZMOWA 7(26) - Funkcjonowanie inspekcji pracowniczych

Dostępny natychmiast
38.00 zł Dodaj
.


W opracowaniu
Postanowiliśmy w jednym miejscu zebrać dostatecznie duzo róznego rodzaju materiałów edukacyjnych, by każdy poszukujący dobrej inspiracji, mógł odkryć tu dla siebie wszystko, co niezbedne do osiągniecia poziomu mistrzowskiego
Chcemy stawać sie jak najbardziej przydatni, stąd kierujemy więc prosbę o wspieranie nas swoimi pomysłami oraz wpływaniem na charakter naszego portalu, dzięki  waszym opiniom o naszych narzędziach i metodach
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego