Konferencje i seminaria - CENTRUM WSPARCIA MENEDZERA

CENTRUM WSPARCIA MENEDZERA CX
Przejdź do treści

Menu główne:

Konferencje i seminaria

ZAGADNIENIA KADROWE > EDUKACJA PRACOWNIKÓW
Czy warto sprawdzać co sie dzieje w branzy?
 
Jedynie patrząc uważnie na szybkość rozwoju technologii informatycznych, możemy sobie wyobrazić jak często i jak bardzo zmienia się branża customer care.

Ktoś, kto dzisiaj jest wybitną postacią branży, a przez okres dwóch-trzech lat pozostaje poza głównym nurtem kreowania jej oblicza, w zasadzie prawie wypada z rynku i przestaje liczyć się w środowisku. Aby moc temu zaradzić menedżerowie otrzymują liczne propozycje uczestniczenia w konferencjach i seminariach branżowych, na których i dzięki którym, maja możliwość skonfrontowania swojej wiedzy z aktualnymi trendami, nowinkami technicznymi i narzędziowymi, psychologicznymi i komunikacyjnymi, procesowymi i prawno-formalnymi.
 
Konferencje nie są tanie, ale cóż znaczy dla firmy koszt uczestnictwa w czterech konferencji w roku, w budżecie zarabiającego miesięcznie kilkanaście tysięcy złotych. To pozycje najbardziej symboliczna, a daje menedżerowi potwierdzenie, że firmie zależy na jego rozwoju, stara się i potwierdza swoje starania o stale podnoszenie jego kwalifikacji lub poszerzanie ich zakresu.

Seminaria, to znacznie niższe koszty, ale tez większa specjalizacja, w zakresie rozwiazywania konkretnych problemów menedżerskich i eksperckich. Nawet comiesięczne uczestnictwo menedżera, nie stanowi problemu organizacyjnego, ani finansowego. Świetnie jest, kiedy konferencje i seminaria dostarczają część wiedzy w postaci prezentacji z prelekcji oraz w postaci opublikowanej i zrecenzowanej odpowiednio literatury, do których to można wrócić i zajrzeć, w dowolnym momencie. Samo uczestnictwo bowiem, bez odpowiedniej dokumentacji staje się zdecydowanie mniej wartościowe.  Konferencje bez dokumentacji są jedynie namiastkami sposobu przekazywania wiedzy, a są raczej jedynie elementem autopromocji prelegentów.

Ilość uczestnictw w roku wyznacza budżet jednostki organizacyjnej, zatwierdzany przed operacyjnym rozpoczęciem roku firmy. Ich treść, natomiast określa/wybiera zleceniodawca (?). Albo jest nim przełożony menedżera, który chce by jego podwładny opanował nowa wiedzę i dostarczył zanalizowanej informacji o zmianach na runku jemu samemu (on „nie traci” wówczas swojego czasu), albo sam menedżer , potrafiący określić/zdiagnozować co mu rzeczywiści będzie potrzebne i z czego jest warto skorzystać.
Konferencje krajowe
Konferencje zagraniczne
Seminaria regionalne
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego