Szkolenia menedzerskie - CENTRUM WSPARCIA MENEDZERA

CENTRUM WSPARCIA MENEDZERA CX
Przejdź do treści

Menu główne:

Szkolenia menedzerskie

ZAGADNIENIA KADROWE > EDUKACJA PRACOWNIKÓW

W nowoczesnych organizacjach, menedżerowie zwykle przeznaczają od 5-10% łącznego budżetu wynagrodzeń pracowników poszczególnych szczebli na cele szkoleniowe.
W celu dokonania najlepszych decyzji szkoleniowych dla swoich pracowników, skorzystaj z informacji i ofert umieszczonych na łamach naszego SKLEPu CX-CEM
JAK POPRAWNIE SZKOLIĆ KADRY MENEDZERSKIE?
Na ile szkolenie menedzerów jest potrzebne organizacji?
Czy zatrudniać osoby wyszkolone czy zatrudniac osoby z predyspozycjami i je szkolić od podstaw?
Ile czasu menedzer powinien poświęcać samodoskonaleniu się i uczestnictwu w szkoleniach?
Kiedy szkolenie menedzera można uznac za efektywne?
Czy czas zaplanowany na szkolenia powinien być zawsze wykorzystywany w całości?


Formy edukacji

  • Książki, słowniki
  • Czasopisma branżowe i ogólne
  • Filmy i seriale edukacyjne  
  • Telewizja i radio
  • Pozostałe media masowego przekazu
  • Internet
  • E-mail zawodowy i towarzyski
  • Newsletter
  • Media społecznościowe
  • Spotkania branżowe
  • Konferencje
  • Seminaria
  • Szkolenia
  • Warsztaty
  • Coaching i mentoring
  • Praca w grupach interdyscyplinarnych
Doświadczenie łatwiej zdobywa się wówczas, kiedy zjawiska temu towarzyszące wspomagane są pogłębianiem wiedzy teoretycznej  oraz wiedzą pochodzącą  z recenzji osób, które dla nas są autorytetami.

Polaczenie działań  edukacyjnych z praktycznym stażowaniem, to najszybsza ścieżka dojścia do stanu, który zapewni nam swobodniejsze poruszanie się w branży i wydarzeniach z nią związanych, które dla innych będą nadal niezrozumiale lub co najmniej dosyć zawikłane.

Form umożliwiających edukację i podnoszenie swoich kompetencji jest naprawdę sporo, ważne jest jednak byśmy świadomie i systematycznie z nich korzystali. Świadomie, bo współcześnie pośród  wartościowych mediów natknąć się można na „anty media” szerzące nieprawdziwe informacje , systematycznie , gdyż zaniechanie weryfikowania  swojej wiedzy  w szybkim tempie doprowadzi do pozostania w tyle, za rywalami lub partnerami.
Szkolenia


Szkolenia w firmach to podstawa osiągania oczekiwanego standardu działania oraz podnoszenia kwalifikacji swoich pracowników na poziom, wymagany w strategii działania firmy.


Szkolenia mogą dotyczyć różnych kwestii i najczęściej stosuje się następujący ich podział:


Szkolenia branżowe

Szkolenia umiejętności

Szkolenia narzędzi komunikowania się

Szkolenia współdziałania w zespołach zadaniowych

Szkolenia zarzadzania/menedżerskie

Szkolenia narzędziowe/aplikacyjne

Szkolenia produktowe/usługowe

Szkolenia ogólne (bezpieczeństwo, prawo, etc)


Szkolenia można podzielić również ze względy na ich charakter i pośród nich najczęściej stosowane to



Prezentacje i wykłady

Szkolenia ogólne

Warsztaty

Treningi

Coaching i mentoring


W nowoczesnych organizacjach, menedżerowie zwykle przeznaczają od 5-10% łącznego budżetu wynagrodzeń pracowników poszczególnych szczebli na cele szkoleniowe.


W celu dokonania najlepszych decyzji szkoleniowych dla swoich pracowników, skorzystaj z informacji i ofert umieszczonych na łamach naszego SKLEPu CX-CEM
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego