Obiektywizm - CENTRUM WSPARCIA MENEDZERA

CENTRUM WSPARCIA MENEDZERA CX
Przejdź do treści

Menu główne:

Obiektywizm

DYLEMATY ZARZADCZE > DYLEMATY ZARZADZANIA OPERACYJNEGO > efektywnosc zarzadzania obsluga klienta w firmie
ISTOTA
ZASTOSOWANIE
OCENA
OPINIE
Obiektywizm postępowania, gwarantuje nam:

  • Przywiązanie klienta do firmy, nawet w przypadku wątpliwie zakończonych spraw
  • Zaufanie ( nawet ślepe zaufanie) w następstwie okazywania postawy otwartej i przyjaznej
  • Pozwala nie popełniać błędów psychospołecznych, skutkujących utrata kolejnych kontaktów z jakiegoś powodu lub nawet bez wyraźnego powodu
  • Eliminuje możliwość wystąpienia skarg, reklamacji i przedłużających się procesów rezygnacji z zakupionej usługi (zwrotów)
A zdemaskowanie braku obiektywizmu, skutkuje:
  • Brakiem zaufania do produktu, pracownika i firmy
  • Wywoływaniem niepotrzebnych, nie prowadzących dokądkolwiek, kosztownych i jałowych dyskusji
  • Odciąganiem innych klientów, przez niezadowolonego klienta, który czuje się oszukany lub ignorowany
  • Pozostawieniem negatywnych śladów na współpracy, w wyniku reakcji lub braku reakcji pracownika na uwagi klienta
  • Rozprzestrzenianiem braku zaufania  klienta nie tylko do pracownika ale również do firmy, jak i do produktu/usługi
  •  
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego