Wszechstronność - CENTRUM WSPARCIA MENEDZERA

CENTRUM WSPARCIA MENEDZERA CX
Przejdź do treści

Menu główne:

Wszechstronność

DYLEMATY ZARZADCZE > DYLEMATY ZARZADZANIA OPERACYJNEGO > efektywnosc zarzadzania obsluga klienta w firmie
OPINIE
ISTOTA
ZASTOSOWANIE
OCENA
 
Wszechstronność pracowników powinna wynikać z:
  • Doświadczenia w pracy na różnych stanowiskach, z różnymi problemami i różnymi profilami klientów
  • Znajomości algorytmów działania, zaszytych/ wykorzystywanych w różnych narzędziach
  • Elastyczności w rozumieniu spraw i łatwości dostosowania się do panujących warunków
  • Osobistego dążenia do permanentnego poszerzania zakresu wiedzy
  • Łatwości współdziałania z innymi oraz szybkiego zdobywania nowych doświadczeń
  • Profilu psychospołecznego , określającego umiejętności prezentowania różnych postaw i stylów działania
  • Dążenie do nieustannego i samodzielnego poszerzania swoich kompetencji i kwalifikacji
  • Rozbudowanej empatii osobistej i zawodowej  
 

 
 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego