Powszechnosc - CENTRUM WSPARCIA MENEDZERA

CENTRUM WSPARCIA MENEDZERA CX
Przejdź do treści

Menu główne:

Powszechnosc

DYLEMATY ZARZADCZE > DYLEMATY ZARZADZANIA OPERACYJNEGO > efektywnosc zarzadzania obsluga klienta w firmie
ISTOTA
ZASTOSOWANIE
OCENA
OPINIE
 
Powszechność występowania usługi lub produktu, w otoczeniu klienta ma ogromny wpływ na sposób podejmowania przez niego rozmaitych decyzji:
 
 
  • Nie zawsze najlepsze rozwiązanie zostaje właściwie docenione przez klienta

  • Popularność oferowanego produktu/usługi podnosi akceptację przez klienta oferty o kilka poziomów

  • Powszechność daje iluzję łatwości użytkowania i serwisowania

  • Upowszechnienie produktu potrafi tworzyć iluzoryczny standard rynkowy, wbrew obiektywnym cechom produktu

  • Powszechność występowania produktu/usługi tworzy iluzję bliskości i przystępności

  • Powszechność produktu na rynku  pozwala łatwiej podejmować decyzję , natomiast może opóźniać wykonanie/realizację zakupu

  • Nadmiar produktów i usług określonego typu może wskazywać  na etap schyłkowy życia produktu na rynku

  • Dostępność w miejscach nieoczekiwanych może świadczyć o determinacji producenta i/lub sprzedawcy, do ostatecznego zbycia produktu/usługi
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego