Skuteczność - CENTRUM WSPARCIA MENEDZERA

CENTRUM WSPARCIA MENEDZERA CX
Przejdź do treści

Menu główne:

Skuteczność

DYLEMATY ZARZADCZE > DYLEMATY ZARZADZANIA OPERACYJNEGO > efektywnosc zarzadzania obsluga klienta w firmie
ISTOTA
ZASTOSOWANIE
OCENA
OPINIE
 
Skuteczność działania nie musi oznaczać wyłącznie skuteczności sprzedażowej:
 
  • Najprostszym parametrem kryteriom skuteczności jest procentowy udział spraw zakończonych sukcesem, przy założeniu reprezentatywności grupy porównawczej
  • Skuteczność może odnosić się zarówno do procesów jak i czynności i w obydwu przypadkach oznaczać może zupełnie inne rzeczy (mieć zupełnie inne znaczenie)
  • W mierzeniu skuteczności ważne jest by brać pod uwagę współczynnik spraw zamkniętych, a nie zawieszonych i przekazanych (jeśli już to powinny one mieć wartość ujemną)  
  • Skuteczność może oznaczać (zwłaszcza w obszarze CX-CEM) skutek zdarzenia, jak również ocenę wystawioną przez klienta; Sprawa zamknięta, a klient stracony – to nie jest w żadnej mierze sukces pracownika!!!)
 
Skuteczność działania ma co najmniej dwa wymiary: liczony w kontekście zdarzeń dokonanych lub liczone w kontekście zdarzeń w jednostce czasu. I to właśnie organizacja (jej wyznaczeni przedstawiciele) ustala sama priorytety w tym zakresie
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego