Dylematy szkolenia kadry - CENTRUM WSPARCIA MENEDZERA

CENTRUM WSPARCIA MENEDZERA CX
Przejdź do treści

Menu główne:

Dylematy szkolenia kadry

DYLEMATY ZARZADCZE > DYLEMATY ZARZADZANIA STRATEGICZNEGO > STANOWISKO TM
CZY SZKOLENIA W FIRMIE SĄ WŁASCIWIE SPROFILOWANE?
ZAKRES
    • Kto będzie prowadziła szkolenia?
    • Jaki jest zakres merytoryczny i zestaw oczekiwanych kompetencji po szkoleniu?
    • Jakimi narzedziami wspomagajacymi proces uczenia się dysponują pracownicy?
    • Jaki jest model przekazywania wiedzy przez ytrenerów?
    • Kto odgrywa rolę szkoleniowca, trenera?
    • Na ile trenerzy współpracuja z menedzerami?
    • Jak wyglada kompendium wiedzy przekazywane pracownikom do bieżacego wykorzystania, po szkoleniu?
PRZEBIEG
    • Czy przystępując do szkolenia pracownicy powinni dysponować juz jakąś wiedzą? W jakim zakresie?
    • Czy przyswajanie wiedzy kończy sie rodajem egzaminu weryfikacyjnego? Kto go przygotowuje i przeprowadza?
    • Co sie dzieje jeśli szkolenie nie zostanie zaliczone?
    • Kiedy i w jakim trybie mozna szkolenie powtórzyć?
CELE SZKOLEŃ
    • Czy szolenie ma nauczyc sposoby myslenia czy raczej podstawowej wiedzy na temat obszarów, o których wiedza bedzie w przyszłości najbardziej potrzebna?
    • W jaki  sposób przeporowadzasz szkolenie? Na ile menedzer jest uczestnikiem i obserwatorem procesu szkoleniowego swoich podopiecznych?
    • Czy pracownicy w ramach szkolenia tworza swoje własne narzedzie wspomagania pracy?
ETAPY SZKOLEŃ
    • Czym róznią się od siebie szkolenia wstępne, podstawowe, rozszerzone i zaawansowane?
    • Jakie formuły szkoleniowe wykorzystujesz w pracy z nowymi pracownikami?
    • Na ile warsztaty, treningi, symulacje i coaching są trwałym elementem procesów szkoleniowych w twojej strukturze?
    • Jak czesto szkolisz swoich pracowników?
    • Jak bardzo pracownicy musza rozumieć Twój sposób rozwiazywania problemów a na ile maja pełna swobode działania w swojej funkcji?
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego