Dylematy szkolenia kadry - CENTRUM WSPARCIA MENEDZERA
CENTRUM WSPARCIA MENEDZERA CX-CEM
Szukaj
CENTRUM WSPARCIA MENEDZERA CX
Przejdź do treści
Menu główne:
×
PANEL MENEDZERSKI
DYLEMATY ZARZADZANIA
Natura dylematow w biznesie
Ogolnie o zarzadzaniu
TYPY PROBLEMÓW W FIRMIE
DYLEMATY ORGANIZACYJNE
DYLEMATY MENEDZERSKIE
DYLEMATY KADROWE
DYLEMATY EDUKACYJNE
DYLEMATY NARZEDZIOWE
DYLEMATY PROCESOWE
INNE DYLEMATY
<< POWRÓT
PANEL PRACOWNICZY
SKLEP CX-CEM
E-learning
Gry
Multimedia
Podreczniki i ksiazki
Rekrutacje
Seminaria i warsztaty
Szkolenia
Testy i ankiety
PORTAL CUSTOMER CARE
DYLEMATY MENEDZERSKIE
menedzerskie dylematy
Jaka decyzyjnosc powierza sie menedzerom
Jaka swobode dzialania sie im oferuje
W jaki sposob odpowiadaja za wyniki
PROBLEMY MENEDZERA W ZARZADZANIU
glowne dylematy menedzera
OBSZARY DZIAŁAN MENEDZERA
Dylematy zatrudniania pracowników
Dylematy sukcesji
Dylematy technologiczne
Dylematy narzedziowe
Dylematy zasad postepowania
Dylematy szkolenia kadry
Dylematy prawnicze
Dylematy rekrutacji
Dylematy kadrowe
Dylematy oceniania
Dylematy monitorowania działań
Dylematy monitorowania
Dylematy zarzadzania
Dylematy efektywnego biznesu
Dylematy szkolenia kadry
DYLEMATY ZARZADCZE >
DYLEMATY ZARZADZANIA STRATEGICZNEGO
> STANOWISKO TM
CZY SZKOLENIA W FIRMIE SĄ WŁASCIWIE SPROFILOWANE?
ZAKRES
Kto będzie prowadziła szkolenia?
Jaki jest zakres merytoryczny i zestaw oczekiwanych kompetencji po szkoleniu?
Jakimi narzedziami wspomagajacymi proces uczenia się dysponują pracownicy?
Jaki jest model przekazywania wiedzy przez ytrenerów?
Kto odgrywa rolę szkoleniowca, trenera?
Na ile trenerzy współpracuja z menedzerami?
Jak wyglada kompendium wiedzy przekazywane pracownikom do bieżacego wykorzystania, po szkoleniu?
PRZEBIEG
Czy przystępując do szkolenia pracownicy powinni dysponować juz jakąś wiedzą? W jakim zakresie?
Czy przyswajanie wiedzy kończy sie rodajem egzaminu weryfikacyjnego? Kto go przygotowuje i przeprowadza?
Co sie dzieje jeśli szkolenie nie zostanie zaliczone?
Kiedy i w jakim trybie mozna szkolenie powtórzyć?
CELE SZKOLEŃ
Czy szolenie ma nauczyc sposoby myslenia czy raczej podstawowej wiedzy na temat obszarów, o których wiedza bedzie w przyszłości najbardziej potrzebna?
W jaki sposób przeporowadzasz szkolenie? Na ile menedzer jest uczestnikiem i obserwatorem procesu szkoleniowego swoich podopiecznych?
Czy pracownicy w ramach szkolenia tworza swoje własne narzedzie wspomagania pracy?
ETAPY SZKOLEŃ
Czym róznią się od siebie szkolenia wstępne, podstawowe, rozszerzone i zaawansowane?
Jakie formuły szkoleniowe wykorzystujesz w pracy z nowymi pracownikami?
Na ile warsztaty, treningi, symulacje i coaching są trwałym elementem procesów szkoleniowych w twojej strukturze?
Jak czesto szkolisz swoich pracowników?
Jak bardzo pracownicy musza rozumieć Twój sposób rozwiazywania problemów a na ile maja pełna swobode działania w swojej funkcji?
PANEL MENEDZERSKI
|
DYLEMATY ZARZADZANIA
|
PANEL PRACOWNICZY
|
SKLEP CX-CEM
|
PORTAL CUSTOMER CARE
|
Ogólna mapa witryny
Wróć do spisu treści
|
Wróć do menu głównego
Aby korzystać z tej strony musisz włączyć obsługę JavaScript.