Obiektywizm- podstawa działania - CENTRUM WSPARCIA MENEDZERA

CENTRUM WSPARCIA MENEDZERA CX
Przejdź do treści

Menu główne:

Obiektywizm- podstawa działania

DYLEMATY ZARZADCZE > DYLEMATY KONTROLI i MONITORINGU
 
Obiektywizm
 
 

Struktury obsługi klienta powinny pełnić funkcje pojednawczą pomiędzy firmą i jej interesami, a klientem czyli osobą poszukującą dla siebie jak najlepszych rozwiązań, spośród wielu, oferowanych w tym samym czasie, na szerokim rynku.

 
Zgoda na takie właśnie pojmowanie roli struktur CEX, to decyzja/dekretacja osób zajmujących najważniejsze stanowiska w obszarze zarządzania organizacją na to, by biznes był etyczny. Deklaracje  mówiące o tym, ze firma nie będzie stosować kruczków prawnych i sprzedażowych/akwizycyjnych to cecha , której znaczenia nie da się przecenić.
 
Ale w wielu firmach , które działają w obszarze sprzedaży, taka postawa to nadal standard. I nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie było to równoznaczne, z deklaracjami w stylu „możemy oszukiwać, byleby tylko być w stanie osiągnąć swój cel i sukces.

Jakikolwiek menedżer, który planuje swoje szybkie odejście z firmy, właśnie takimi kryteriami (jedynie doraźnymi korzyściami) może się kierować. To właścicielowi i zarządowi  (głównemu zarządzającemu firmą) przede wszystkim powinno zależeć na opinii i faktycznej bliskości z klientem, świadomym odbiorcą usług i oferowanych towarów.
 

Wszelkie oceny dotyczące ludzi w organizacji, powinny ukazywać zaangażowanie pracowników w sprawy klientów, a wszelkie oceny działań komórek organizacyjnych, dokonywane przez menedżerów, powinny być sprawiedliwe i precyzyjne. Obiektywizm w działaniu oznacza przyznanie racji zawiedzionemu klientowi, w sytuacji kiedy to my nie wywiązaliśmy się z obiecanych zobowiązań, a także zwracanie uwagi na te same elementy przy ocenie wszystkich naszych podwładnych.
 

Obiektywizm= sprawiedliwość = branie odpowiedzialności za swoje czyny

Przestrzegając zasad wpływajacych na kształtowanie sie obiektywnego obrazy, sprawnie i skutecznie działajacej komórki organizacyjnej, nie musimy obawiać sie jakichkolwiek ocen, bedacych nastepstwem oceny, sporzadzonej przez systemowu audyt wewnetrzny lub zewnętrzny.
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego