Poczucie zrozumienia i utożsamiania sie z realizowanymi zadaniami - CENTRUM WSPARCIA MENEDZERA

CENTRUM WSPARCIA MENEDZERA CX
Przejdź do treści

Menu główne:

Poczucie zrozumienia i utożsamiania sie z realizowanymi zadaniami

DYLEMATY ZARZADCZE > DYLEMATY KONTROLI i MONITORINGU
 
Na ile utożsamianie sie z celem wzmaga wszelkie starania...
 
- Wbiłeś już ten gwóźdź?
- tak..
- To wbij drugi obok…
- Już wbiłem..
- I co, pulpit już jest stabilny?
- ….. jaki pulpit?

Poczucie rozumienia celu, zrozumienia wymagań, zasad i potrzeb każdego człowieka przystępującego do pracy, to podstawowe potrzeby nowego pracownika.
 
Traktowanie go jako jednostki bezmyślnej, prowadzi do błędów i strat…

Posługiwanie się wyłącznie lub zbyt często, testami naukowymi lub profesjonalnymi, jest zdecydowanie dla firmy zbyt kosztowne. Posługiwanie się narzędziami testopochodnymi, po to by zweryfikować wyobrażenie o produkcie z wyobrażeniem i potrzebą menedżera, jest nieodzowną czynnością , wykorzystywaną tak często jak tylko jest to możliwe. Wszystko po to, by uzyskać pewność, ze menedżer ze swoim zespołem rozumie się w pełni, bez zarzutów/odstępstw. Utożsamianie się  z zasadami, regułami i działaniami organizacji, to kolejny element układanki efektywnościowej.
 

Utożsamianie się  i właściwe rozumienie swojego miejsca i roli, to oszczędność energii pracowników. Zdarza się , ze 30% energii osobistej jednego zaledwie pracownika jest w stanie wytwarzać więcej, niż niczym nie skoordynowane działania kilkuosobowej grupy działającej w chaosie.
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego