konferencje - AKTUALNOSCI CEM

PORTAL OBSŁUGI KLIENTA
Przejdź do treści

Menu główne:

konferencje






.
WYDARZENIA KRAJOWE
Środowisko CX CEM, wydaje się, że zdobyło zasłużone miejsce, zarówno pośród klientów, którym służy jak nigdy dotąd, jak i wśród społeczeństwa, nieustająco dokonującego rożnego typu zakupów i oczekującego rzeczy, które wydają mu się naturalne, a na pewno obowiązkowe. Porównując ten stan sprzed pięciu czy dziesięciu laty, widać przede wszystkim  postęp w postawach. Zarówno tych którzy oczekują swoistej jakości, jak  i tych, którzy zobowiązali się, w miarę możliwości ją oferować.

Wydarzenia krajowe, o których postanowiliśmy informować szerokie spectrum społeczne, a na pewno przedstawicieli branży, w której realnie funkcjonujemy, to spotkania branżowe różnych typów, wydarzenia które mogą wywierać wpływ na rozwój zagadnień wokoło klientowskich oraz rozmaite instrumenty kształtowania wiedzy, doświadczeń, postaw.

Najliczniejszą i najbardziej widoczną grupę wydarzeń na krajowym rynku wydarzeń, stanowią:

  • Konferencje ogólnokrajowe i regionalne
  • Seminaria, o rożnym zasięgu
  • Szkolenia otwarte dla chcących zgłębiać swoja wiedzę
  • Prezentacje nowości, zarówno organizacyjnych jak i technologicznych
  • Oraz spotkania z ciekawymi przedstawicielami branży.

Ten ostatni typ wydarzenia, promujemy specjalnie, gdyż osiągniecie mistrzostwa w swojej dziedzinie oznacza konieczność poznania kryteriów wartości i modeli postepowania naszych rywali, sprzymierzeńców, ludzi z bogatym doświadczeniem i ludzi promowanych przez środowisko w mediach.
Warto śledzić terminarz i korzystać z możliwości jakie środowisko CX-CEM stwarza, swoim reprezentantom.

Oczywistym jest, że rozmieszczenie podmiotów gospodarczych, a to oznacza rozmieszczenie osób i społecznosci interesujacych sie skuteczną obsługa klientaw Polsce, jest  nierównomierne. Ale to oznacza również, że w najdalszych, najbardziej ukrytych w odległych od stolicy kraju miejscach istnieją firmy, które być moze o klienta dbają jeszcze lepiej niz te, które bądąc w centruum kraju uważają sie za liderów rynku.
Starając sie dotrzeć do każdego potrzebującego, rozmieściliśmy nasze inicjatywy w pięciu ośrodkach regionalnych: W Poznaniu, Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Gdańsku. Tam najszybciej i najłatwiej jest nas spotkać i skorzystać z naszej pomocy.
Każdy z tych ośrodków wkrótce bedzie prowadził niezalezna politykę regionalną w taki sposób, by korzyści ludzi związanych z biznesem wynikały z rzeczywistemego zapotrzebowania na konkretne usługi.
Proponujemy zatem śledzić nasze łamy równiez pod tym katem i prosimy o sugestie w zakresie swoich potrzeb.
WYDARZENIA MIĘDZYNARODOWE
Wydarzenia międzynarodowe, to wydarzenia o nieco innym charakterze, niż nawet te najlepsze wydarzenia krajowe. Uczestnicząc w nich możecie zetknąć się z innymi niż w naszym kraju kryteriami jakości oddziaływania na klienta, modelami obsługi i modelami kształcenia kadr. Porównanie parametrów działania, chociaż nigdy nie będzie upoważniało nas do podejmowania krytyki lub samouwielbienia, ze względu na niestabilne i różniące się od siebie środowiska społeczne, zawsze umożliwi skonfrontowanie tego z naszymi wyobrażeniami i umożliwi nam udzielenie sobie odpowiedzi na pytanie, czy przypadkiem nie pominęliśmy czegoś w naszym rozumieniu zagadnień branżowych.

Korzystanie z konferencji, seminariów i targów to najlepsza możliwość konfrontowania swoich wyobrażeń o standardach i możliwościach wykorzystywania nowoczesnych narzędzi w pracy. Uczestnictwo takie, pozwala menedżerom z wyższych szczebli zarządzania, na zdobycie umiejętności szerszego i głębszego analizowania środowiska, w którym funkcjonuje jego firma.


WYDARZENIA REGIONALNE

Oczywistym jest, że rozmieszczenie podmiotów gospodarczych, a to oznacza rozmieszczenie osób i społecznosci interesujacych sie skuteczną obsługa klientaw Polsce, jest  nierównomierne. Ale to oznacza również, że w najdalszych, najbardziej ukrytych w odległych od stolicy kraju miejscach istnieją firmy, które być moze o klienta dbają jeszcze lepiej niz te, które bądąc w centruum kraju uważają sie za liderów rynku.

Starając sie dotrzeć do każdego potrzebującego, rozmieściliśmy nasze inicjatywy w pięciu ośrodkach regionalnych: W Poznaniu, Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Gdańsku. Tam najszybciej i najłatwiej jest nas spotkać i skorzystać z naszej pomocy.

Każdy z tych ośrodków wkrótce bedzie prowadził niezalezna politykę regionalną w taki sposób, by korzyści ludzi związanych z biznesem wynikały z rzeczywistemego zapotrzebowania na konkretne usługi.

Proponujemy zatem śledzić nasze łamy równiez pod tym katem i prosimy o sugestie w zakresie swoich potrzeb.

Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego