szkolenie Asertywnosc w Praktyce - AKTUALNOSCI CEM

PORTAL OBSŁUGI KLIENTA
Przejdź do treści

Menu główne:

szkolenie Asertywnosc w Praktyce

OFERTA pogladowa, tworzenia e-szkolen dla zleceniodawcy
Oferta tworzenia aplikacji zindywidualizowanych tworzona jest w sposób odpowiedni za zakresu oczekiwanych kompetencji i umiejetnosci, stanu dotychczasowych doswiadczeń adeptów i za kazdym razem na sporo cech zindywidualizowanych.
By móc okreslić w sposób standardowy, wydokośc niezbędnych do powstania takiej e-lekcji  wydatków, potrzebne sa spotkania i ustalenia zespołów, współtworzacych projekt/przedsięwzięcie celowe

Dla przykładu, jeśli szkolenie powstanie na bazie:
      • 50 arkuszy wiedzy
      • 5 arkuszy testów, po 25 pytan każde
      • komunikatów słownych (do odsłuchiwania, a nie odczytywania)
      • trzech trzyminutowych instrukcji i wprowadzen video
to koszt takiego e-szkolenia nie powinien byc wyższy niż 1800 zł netto.
ASERTYWNOŚĆ W PRAKTYCE

Przygotowywane przez nas narzedzia do wspomagania edukacji specjalistów i pracowników obsługi telefonicznej, często nazywanych agentami lub konsultantami, umożliwiają adeptom nabywanie cech niezbednych do pełnienia przez nich funkcji, okrelaonych im przez oragnizacje i ich menedzerów.

Poświęcając odpowiednią ilość czasu, za pomoca narzedzi tego typu można osiagnąć nastepujące korzysci indywidualne i firmowe:
  • kontrolować swoje działania, w sposób wymagany przez reprezentowaną przez pracownika (wobec klienta) organizację
  • obiektywnie analizować i oceniać własne umiejętności i zachowania, wobec klienta
  • zrozumieć zasady zachowań klienta i umieć dostosowywać używane przez siebie narzędzia komunikacji, do ralnych potrzeb i okoliczności
  • wykorzystywać okresy zmniejszonego obciażenia pracą, na zgłębianie tajników profesjonalnej obsługi i zdobywania doświadczeń w sposób bezpieczny (niegroźny dla firmy)
  • poszerzać zakres możliwych do wykorzystania narzędzi i sposobów postępowania, wobec klienta

Wydatki na tego typu narzedzia edukacji własnej nalezą do najlepiej spozytkowych, sposród innych tyów działań edukacyjnych, tworzonych na potrzeby pracowników, a także ich bezpośrednich nadzorców, w tym, ich medzerów.

Cześć z tych narzędzi ma postać uniwersalną, a wszystkie bez wyjatku moga stanowić wzór, na bazie którego w kazdej organizacji powinny powstawać narzedzia tego typu, do wykorzystania wewnętrznego.
My dysponujemy zespołem, który posiada wszystkie niezbedne cechy i umiejetnosci by tworzyc lub wspomagac twarzenie takich narzedzi u zleceniodawców zewnetrznych. Przy czym, by zrobić to dobrze, niezbędny jest dostęp do zindywidualizowanej przez kreatorów biznesu w firmie, wiedzy.
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego