uczestnictwa - AKTUALNOSCI CEM

PORTAL OBSŁUGI KLIENTA
Przejdź do treści

Menu główne:

uczestnictwa

 
SEMINARIA LOKALNE I REGIONALNE
Seminaria to edukacyjne i popularyzatorskie formy średniej wielkości, których głównym zadaniem jest szerzenie wiedzy na temat zagadnień merytorycznych, które wzbudzają zainteresowanie uczestników rynku z powodu  wydarzeń bieżących, rozmaitych mód i tendencji , a także kreujące postawy osób o ponadstandardowych dokonaniach i kompetencjach w branży.
 
Wyróżniają się one również swoja formą, gdyż najdłuższe seminaria trwają jeden dzień , ale pośród pozostałych dużą część stanowią seminaria trwające o d 3 do 5 godzin, często współorganizowane przez firmy poszukujące na rynku dla siebie nowych kontrahentów.
 
Seminaria których organizatorami lub współorganizatorami jesteśmy my, wyróżniają się sposobem ich organizowania. Stanowiąc kwintesencję określonych działań, uczestnicy wychodzą z seminariów z pełną dokumentacją wszystkich informacji i danych wykorzystanych w trakcie  seminarium , a także często umożliwia im się także korzystanie z rożnego rodzaju usług związanych z zagadnieniami seminaryjnymi  w określonym terminie. W naszym przypadku najczęściej są to limitowane dostępy do modułów e-szkoleniowych, podręczniki i  multimedia stanowiące uzupełnienie działań edukacyjnych w konkretnej, nazwanej jednoznacznie sferze.
 
Przykładem niech posłuży seminarium na temat marketingowych podstaw działań w sferze customer experience, gdzie uczestnicy w ramach ceny za uczestnictwo w seminarium ( 250 PLN brutto) otrzymali podręcznik wydany przez nas , a stanowiący bazę dla prowadzenia profesjonalnych działań telemarketingowych w firmie, zatytułowany „Telefonem w klienta , wstęp do telemarketingu” oraz limitowany do 14 dni pojedynczy dostęp do e-szkolenia z cyklu Analiza Rozmów telefonicznych ART-5, w cenie wydarzenia.
 
Do tego, bardzo cennym okazuje się także bezpośredni kontakt z prelegentami-osobami docenionymi przez branżę, dzięki którym możliwe staje się lepsze i bardziej świadome pojmowanie rynku.
 
Seminaria odbywają się póki co w  5 ośrodkach, jednakże od drugiej połowy 2023 roku ośrodków tych będzie 12. Zachęcamy tym samym do zapoznawania się z bieżącymi informacjami na temat  terminów, sposobów organizacji i terminów wydarzeń tego typu.
 

CYKLE SEMINARYJNE
Cykle seminaryjne to wydarzenia stanowiące pewną merytoryczną całość , składające się z cokwartalnych wydarzeń regionalnych, stanowiących użyteczna całość dla przedstawicieli branży CXM.
 
Przeznaczone są one dla kadry zarządzającej i specjalistycznej, która chce w prosty i przystępny sposób pozostawać w awangardzie firm, wykorzystujących sferę  relacji z klientem , w kształtowaniu i rozwoju swoich biznesów. Organizacja kolejno występujących po sobie wydarzeń nawiązuje  do sesji poprzedzających bieżące wydarzenie o specjalnej, bardzo precyzyjnie zaplanowanej i przygotowanej zawartości. Podstawową zaletą dla firm jest jednorazowe uzyskanie zgody na uczestniczenie w cyklu wydarzeń konkretnie wskazanych osób i brak konieczności każdorazowych starań o otrzymanie takiej zgody, zwłaszcza w firmach o rozproszonym i długim procesie decyzyjnym.
 

UCZESTNICTWA ZDALNE
Z różnych powodów, w dzisiejszych czasach osobisty udział w szkolemiu przestał być koniecznością. Coraz wiecej firm świadczy usługi szkoleniowe, realizowane w trybie zdalnym. Oznacza to, ze uczestnik obserwuje i uczestniczy w szkoleniu nałaczach telekomunikacyjno-internetowych. Może przebywac sam lub w małym zespole, w sobie dobrze znanym i dajacym poczucie komfortu szkoleniowego, miejscu. Szkolenie transmitowane jest po łaczach internetowych i zapewnia pełną komunikacje głosową i wizualną, a tym samym aktywne uczestnictwo w zajęciach.
Szkolenia zdalne, te które wymagaja pracy na formularzach ćwiczeniowych, zapewnic powinny mozliwosc wypelniania formularzy ćwiczeniowych poprzez siec tak, by wyniki w trybie natychmiastowym znajdowały sie w zasiegu trenera prowadzacego. Tylko taki sposob zapewni obiektywizm i natychmiastową analize wyników. Niekiedy szkoleniowcy zgadzaja sie na tryb pracy offline'owy, ale nie jest to zalecane rozwiazani, chyba, że odnosi sie do ćwiczen wykonywanych poza godzinami szkoleniowymi, bez koniecznej kontroli sposobu realizowania cwiczenia przez prowadzącego.

Wariant czestnictwa zdalnego jest czestym sposobem uzupelniania listy uczestników szkolenia tradycyjnego i przybierając formę szkolenia hybrydowego, daje mozliwość wzięcia w nim udziału za nieco niższą cenę (nie uwzglednia kosztow kateringu, wynajmu wiekszej sali szkoleniowej, dojazdu uczestnikow na szkolenie, dojazdu trenera na szkolenie etc). Nie jest to jednak regułą, ponieważ technicznie wymagany jest specyficzny osprzęt, co może ceny równowazyć lub nawet powodować, ze zdalne uczestnictwo moze być nieco kosztowniejsze niż uczestnictwo tradycyjne.

Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego