SMCC2021 - AKTUALNOSCI CEM

PORTAL OBSŁUGI KLIENTA
Przejdź do treści

Menu główne:

SMCC2021

 Inauguracja IV edycji Studium Menedżer Contact Center
 
 
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego wraz z Polskim Stowarzyszeniem Marketingu SMB 23 października zorganizowało Inaugurację IV edycji Studium Menedżer Contact Center. Jest to jedyny program rozwoju kompetencji w Polsce, dedykowany dla menedżerów oraz osób aspirujących do zarządzania jednostkami cc.

Studium to wyjście naprzeciw oczekiwaniom edukacyjnym branży, które pozwala rozwijać kluczowe umiejętności menedżerskie. W ramach rocznego programu jest prowadzonych 216 h szkoleń oraz wykładów merytorycznych, prowadzonych przez wybitną kadrę akademicką Uniwersytetu Warszawskiego oraz najlepszych ekspertów i praktyków w branży. Studium oparte jest na praktycznym wymiarze edukacji. Tworzy platformę do wymiany doświadczenia i wiedzy między wykładowcami, menedżerami, trenerami biznesu i uczestnikami. Umożliwia to omawianie stosowania praktycznych rozwiązań oraz ich analizę, pozwalającą na identyfikacje sprawdzonych i najlepszych praktyk biznesowych. Uczestnicy i absolwenci Studium otrzymują także zaproszenie do Klubu Menedżerów Contact Center. Umożliwia to budowanie profesjonalnej sieci kontaktów branżowych oraz daję okazję do dalszej wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Członkowie klubu otrzymują zaproszenia na konferencję i wydarzenia organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Do klubu zapraszani są także wykładowcy i eksperci branżowi, co umożliwia prowadzenie wzajemnych konsultacji oraz wspólnej analizy wyzwań stojących przed branżą cc.
 
Pierwsze zajęcia odbyły się 23 i 24 października w formie online. Inauguracja odbyła się na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i obejmowała dwa wykłady, pierwszy dotyczył ,,Rola współczesnego menedżera w czasach intensywnych’’ – prowadzony przez dr hab. Tomasza Ochinowskiego oraz Dyrektor Departamentu Zarządzania Doświadczeniem Pracowników – HR w Pekao Direct Dorotę Ciejkę.  Drugi wykład poruszał temat ,,Jaką rolę przeszło CC’’ prowadzony przez President at BWExperts Jacka Barankiewicza. Na koniec odbył się panel dyskusyjny na temat wyzwań stojących przed Contact Center. Udział w nim wzięli dotychczasowi prowadzący oraz Head of Customers Support at Aion Bank Aneta Michałkowicz. Kolejny dzień obejmował wykład ,,Rola współczesnego menedżera w czasach intensywnych’’ – prowadzone przez dr hab. Tomasza Ochinowskiego.
 
Studium oparte jest na zjazdach on-line, umożliwia to udział menedżerom całej z Polski. Dodatkową korzyścią dla uczestników jest także możliwość bezpłatnego skorzystania z udziału w kolejnej edycji Studium. Pozwala to ponownie skorzystać w całości lub z wybranych modułów Studium. Jest to okazja do dalszego rozwoju kompetencji lub wzięcia udziału w nowych szkoleniach lub wykładach wzbogaconych w przyszłej edycji. Każdego roku prowadzona jest analiza potrzeb edukacyjnych branży, co pozwala wzbogacać i modyfikować program merytoryczny, dostosowując się do oczekiwań rynku. Aktualna edycja Studium stawia mocno na nowe wyzwania, które pojawiały się w branży cc. Obejmuje problemy zarządzania zespołami rozproszonymi oraz organizacją pracy zdalnej. Porusza kwestię kondycji psychicznej menedżerów oraz pracowników i daje dostęp do sprawdzonych rozwiązań stosowanych w organizacjach, które od wielu lat pracują w takiej formie.
 
Absolwenci Studium po zaliczeniu egzaminu, otrzymują certyfikat poświadczający kluczowe umiejętności menedżerskie, sygnowany przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
 
Kolejne zajęcia w ramach Studium odbyły się 6 i 7 listopada. Nadal istnieje możliwość dołączenia do aktualnej edycji. Organizatorzy umożliwiają dostęp do nagrań z pierwszego zjazdu co pozwala zapoznać się z przekazaną wiedzą. Istnieje możliwość odroczenia oraz ustalenia indywidualnego harmonogramu płatności.
 

Fragment nagrania inauguracji IV edycji on-line Studium Menedżer Contact Center, omawiający specyfikę oraz organizacje Studium: https://www.facebook.com/Polskie.Stowarzyszenie.Marketingu.SMB/videos/588737659103851
 
Osoby zainteresowane udziałem w największym programie rozwoju kompetencji menedżerskich oraz zdobyciu kwalifikacji zawodowych w branży cc, zapraszamy do kontaktu.
 

Jarosław Iżycki
 
Kierownik Studium Menedżer Contact Center
 
Nr telefonu: 785 40 85 00
 
Mail: jaroslaw.izycki@smb.pl
 

Strona o Studium: http://www.wz.uw.edu.pl/portale/fundacja/dzial/studium-menedzer-contact-center
 
Opnie uczestników: https://smb.pl/news/studium-glos-uczestnikow
 
Profil wykładowców akademickich, ekspertów branżowych i trenerów biznesu: https://www.linkedin.com/pulse/profil-ekspert%25C3%25B3w-wyk%25C5%2582adowc%25C3%25B3w-i-trener%25C3%25B3w-studium-mened%25C5%25BCer-contact-/?trackingId=AQSMfrvJDaL1yEOL4IN2jg%3D%3D
 
Filmy o Studium: https://www.youtube.com/channel/UCbzwgcA5Q8fY_0ZmlVq0ylA/videos
 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego