Ciągle brakuje dobrego materiału do przeprowadzania testów pracowniczych i menedzerskich, odnoszacych sie do branży obsługi klienta. Tworzenie ich, to jedna z naszych aktualnych misji. Poszukujemy współpracowników: ekspertów i specjalistów, praktyków i teoretyków, ludzi z doswiadczeniem i ..bez doswiadczenia, a wszystko po to, by przygotowac i udostepnic materiał, na bazie którego przyszli specjalisci obsługi klienta będą zdobywać niezbedne szlify menedżerskie i pracownicze. To byćmoże jedyny sposób by móc weryfikować swoje umiejetnosci i kompetencje ns tle obiektywnej rzeczywistośći branżowej. Okresowe wypełnianie testów i analiza sposobu podejmowania decyji, wykonywane przez ekspertów branzowych, daje mozliwośc zweryfikowania swoich pogladów. Nie musi wymuszać ich zmian, ale wykonywana jest po to, by zrozumieć, jak postepuja i czym sie kieruja nasi rywale, na rynku.
Dzialanie takie jest bardzo racjonalne i bardzo dużo pozytywnych elementów moze wnieśc w naszą zawodową rzeczywiśctość.