zasady wspolpracy - AKTUALNOSCI CEM

PORTAL OBSŁUGI KLIENTA
Przejdź do treści

Menu główne:

zasady wspolpracy

Nasz PORTAL to partnerstwo srodowiska CX-CEM
Partnerstwo biznesowe

Decydując sie na swobodna forme współpracy, możesz liczyc na publikowanie Twoich tekstów na łamach:
* Portalu customercare.com.pl
* Social Mediów (Facebook, LinkedIn, Tweeter)
* Miesięcznika i kwartalnika CX-BOK Biuletyn Obsługi Klienta
* Zaprzyjaźnionych z nami mediów, na zasadach wymiany tresci
Sposób wynagradzania zalezy od podjetych wzajemnych zobowiazań oraz od charakteru umieszczanych tresci (szczegóły objęte sa umową o poufnosci)
Relacja pracownicza

Z wybranymi osobami podpisujemy umowy o charakterze pracowniczym, w ramach których strony zobowiazuja się do świadczenia na swoja rzecz pracy w postaci tekstów autorskich, działań redakcyjnych, uczestniczenia w przedsięwzieciach w okreslonym zakresie i w okreslony sposób, za co wypłacane jest honorarium, odpowiadajace skali działan, wg. zasad okreslonych w umowie wzajemnej.
Charakter pracy moze miec dwojaka formę:
* wynagrodzenie za prace na terenie biura wydawnictwa
* wynagrodzenie za przygotowanie i dostarczenie zamówionych produktów , w formie okreslonej w zleceniach.
Stawki wynagrodzenia, określone sa na podstawie zaaprobowanych wartosci, parafowanych pod treścia umowy lub załacznika do niej.
Pośrednictwo wydawnicze i handlowe

Podmioty z nami moga również współpracować na zasadach pośrednictwa czyli w charakterze dostawcy zakupionych na rynku artykulow lub innych produktow, tresci ktorych umieszczane sa na naszych lamach.
Warunki posrednictwa pkreslane sa w tresci umow i zwyczajowo mieszcza sie w przedziale 15-20% wartosci dostarczonego materialu.
Praca w charakterze pośrednika mozliwa jest wyłacznie na podstawie sporzadzonej umowy o warunkach świadczenia usług posrednictwa, w ktorej warunki finansowe okreslone sa w sposob bardzo szczegolwy.
Bez umowy, żaden podmiot nie ma prawa świadczyc na naszą rzecz jakichkolwiek dzialan o charakterze handlowo-wydawniczym.
Wymiana partnerska

Realizując wspólne przedsięwziecia biznesowe, strony zobowiazuja sie do publikacji wzajemnej tekstów autorskich, na łamach
* Portalu customercare.com.pl/aktualnosci
* Social Mediów (Facebook, LinkedIn)
* Miesięcznika i kwartalnika CX-BOK Biuletyn Obsługi Klienta, o ile spełnione sa warunki wynikajace z umowy
Współdziałanie ma zwyczajowo charakter barteru, chyba że dochodzi do znaczacych dysproporcji w zakresie docieralnosci, jakosci i ilosci lub częstotliwości publikowanych materialów.
Każda tak aktywnośc poprzedzona jest podpisaniem stosnegych dokumentów typu NDA i SLA, okreslajacych charakter nawiazywanej i realizowanej współpracy
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego