cele indywidualne - CENTRUM WSPARCIA MENEDZERA

CENTRUM WSPARCIA MENEDZERA CX
Przejdź do treści

Menu główne:

cele indywidualne

DYLEMATY ZARZADCZE > DYLEMATY ZARZADZAJACEGO
CELE INDYWIDUALNE
śmiałe
ambitne
mierzalne
ekwiwalentne
Cele indywidualne, w przeciwieństwie do celów zespołowych powinny odzwierciedlać rzeczywiste możliwosci większości zespołu i promować mozliwości najlepszych pracowników. W praktyce jest tak, ze cele indywidualne powinny być realne do osiagniecia przez ponad połowę składu osobowego zespołu.

Dotyczy to zarówno kategorii ilosciowych i jakosciowych.

Należy jednak pamietać, ze niezwykle popularny ostatnimi czasy wskaźnik NPS nie pokazuje rzeczywistego stanu jakosci pracy (obsługi) a jedynie stanowi tło porównawcze, do obserwowania zmian jego wysokosci. Pogorszenie sie wskażnika mówi o zmianach jakie dokonały sie na poziomie oczekiwań klienta i mozliwosci świadczenia serwisu konsumenckiego na jego rzecz, a nie jest obiektywnym, umożliwiajacym bezpośrednie porównywanie wyników róznych firm w róznych branżach, wskaźnikiem.

Ma on bardziej naturę badawcza niż praktyczną, o czym wielu menedzerów zapomina.  
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego