ciekawostki z prasy - AKTUALNOSCI CEM

PORTAL OBSŁUGI KLIENTA
Przejdź do treści

Menu główne:

ciekawostki z prasy

Efekt ostatniego kwartalu
.
Dla osób zainteresowanych tym, co dzieje sie w środowisku Customer Experience, będziemy umieszczali tu informacje natury ciekowostkowej lub wazne informacje natury branzowej.
W dobie nieprzywidywanego wczesniej zagrozenia epidemiologicznego zwiazanego z koronawirusem KONVID-19 , znaczenie obsługi klienta bedzie sie zmieniać. Zmienia sie mechanizmy i standardy, lecz nalezy zdac sobie sprawe , ze obsługa przesunie sie znacznie w kierunku kanałów zdalnych, głównie internetowych, co bedzie wymagało pewnego przyzwyczajenia.

Wystapienie zjawiska zagrozenia epidemiologicznego, ktore pociagnelo za soba zmiany wymagajace wprowadzenia stanu nadzwyczajnego (mniej lub bardziej przewidzianego w Konstytucji RP) obnazyło niedoskonałosci w planowaniu rozwoju firm i ich relacji z klientami/uzytkownikami. Infolinie staly sie niewydolne, systemy informatyczne , na skutek rzeciazenia, pracuja czesto zbyt wolno i nie wplywa to pozytywnie na uspokojenie poczucia zgrozenia osobistego.

Technologia umozliwia juz zastapienie jednych form dzialania innymi, zawiedli zaś ludzie, nie bedąc przygotowanymi do wprowadzania niezbednych zmian. A brak poczucia wstydu i odpowiedzialnosci, wplynelo na brak dzialan w celu szybkiego wyeliminowania skutkow tych nieprzewidzianych dzialan i sytuacji.

Koronawirus zmiania nasza gospodarke. Pozostaje pytanie, jak glebokie bedą to zmiany? i jak trwałe?
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego