w nadchodzacym czasie - AKTUALNOSCI CEM

PORTAL OBSŁUGI KLIENTA
Przejdź do treści

Menu główne:

w nadchodzacym czasie

Efekt ostatniego kwartalu
Środowisko CX CEM, wydaje się, że zdobyło zasłużone miejsce, zarówno pośród klientów, którym służy jak nigdy dotąd, jak i wśród społeczeństwa, nieustająco dokonującego rożnego typu zakupów i oczekującego rzeczy, które wydają mu się naturalne, a na pewno obowiązkowe. Porównując ten stan sprzed pięciu czy dziesięciu laty, widać przede wszystkim  postęp w postawach. Zarówno tych którzy oczekują swoistej jakości, jak  i tych, którzy zobowiązali się, w miarę możliwości ją oferować.

Wydarzenia krajowe, o których postanowiliśmy informować szerokie spectrum społeczne, a na pewno przedstawicieli branży, w której realnie funkcjonujemy, to spotkania branżowe różnych typów, wydarzenia które mogą wywierać wpływ na rozwój zagadnień wokoło klientowskich oraz rozmaite instrumenty kształtowania wiedzy, doświadczeń, postaw.

Najliczniejszą i najbardziej widoczną grupę wydarzeń na krajowym rynku wydarzeń, stanowią:

  • Konferencje ogólnokrajowe i regionalne      sprawdź>
  • Seminaria, o rożnym zasięgu                          sprawdź>
  • Szkolenia otwarte dla chcących zgłębiać swoja wiedzę                        sprawdź>
  • Prezentacje nowości, zarówno organizacyjnych jak i technologicznych   sprawdź>
  • Oraz spotkania z ciekawymi przedstawicielami branży    sprawdź>

Ten ostatni typ wydarzenia, promujemy specjalnie, gdyż osiągniecie mistrzostwa w swojej dziedzinie oznacza konieczność poznania kryteriów wartości i modeli postepowania naszych rywali, sprzymierzeńców, ludzi z bogatym doświadczeniem i ludzi promowanych przez środowisko w mediach.
Warto śledzić terminarz i korzystać z możliwości jakie środowisko CX-CEM stwarza, swoim reprezentantom.

KONFERENCJE
SEMINARIA
SZKOLENIA OTWARTE
SPOTKANIA BRANŻOWE
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego