ksiażki - AKTUALNOSCI CEM

PORTAL OBSŁUGI KLIENTA
Przejdź do treści

Menu główne:

ksiażki

Efekt ostatniego kwartalu
Na tej stronie otrzymujesz dostep do recenzji polecanych przez środowisko branzy CX, książek i poradników.

Opinie osob rozpoznawalnych w branzy mogą stanowic inspiracje do wykorzystywania wiedzy, która jest zdobywana latami i propagowana w zobiektywizowany sposób. Wiedza ta jest tym cennijesza, że niejednokrotnie uwzglednia specyfikę Polskiego runku.
Po zapoznaniu się z opiniami osób uważanych za ekspertów, możesz dokonać zakupu polecanych publikacji, w naszym  branżowym sklepie, często na preferencyjnych zasadach.
 
Nie zawsze dostęp do najlepszych specjalistów możliwy jest w trybie natychmiastowym i nie zawsze to, co usłyszymy na branżowych spotkaniach, zapada skutecznie w naszą pamięć. Dlatego tez cześć naszych działań branżowych poświeciliśmy archiwizowaniu cudzych i swoich myśli. Dostarczamy poradniki, monografie, materiały szkoleniowe i testy, a także opisujemy rozmaite, warte wykorzystania w swoim rozwoju business casusy. Cześć z nich możecie otrzymywać regularnie, jeśli zdecydujecie się o korzystanie z rozszerzonego pakietu dostarczania naszego  biuletynu CX-Kulisy Obsługi Klienta.
Chociaż książka nie jest już najważniejszym nośnikiem informacji i wiedzy, nadal pozwala w miarę łatwy sposób, na docieranie do informacji, które wydawcom wydają się być ważne, w procesie pogłębiania i aktualizowania posiadanej wiedzy poszczególnych środowisk społecznych lub branżowych.

Podręczniki, monografie, słowniki a nawet…beletrystyka branżowa, mogą wpływać w istotny sposób, na nasze postawy.
Książki w postaci tradycyjnej, papierowej, dystrybuowane głownie w formie prezentów osobistych, słowniki- dodatkowo pobudzające chęć systematyzacji wiedzy na określony temat, monografie- prezentujące sylwetki ludzi nietuzinkowych, uzupełniane są wydawnictwami w postaci e-booków, dla osób nie rozstających się ze swoimi tabletami i smartfonami, i audio booki- pozwalające na zaznajamianie się z treścią w każdej niemal sytuacji.
To wszystko stwarza nam możliwości o jakich poprzednie pokolenia mogły tylko marzyc, pozwala rozwijać nasze umysły w tempie jakiego nikt się nigdy nie spodziewał. Książka przestała mieć formę wyłącznie papierową, gdyż dostosowała się do oczekiwań czytelników.
Ceny dostępu do wiedzy, nie są już problemem. Książka która kosztuje 30 zl, zastępowana bowiem bywa audiobookiem w cenie 19,95 zł i e-bookiem w cenie 15,99, z tym , że dociera nie do jednej osoby ,a co najmniej do kilkorga osób. Treści wybiórcze, stanowiące fragmenty całości publikacji, bardzo często dostępne są za symboliczną opłatą lub  nawet gratisowo, na zasadzie promowania idei, osób, środowisk.

Książka, nadal pozostaje najlepszym prezentem, wręczanym najbliższym w rozmaitych okolicznościach. Jej tytuł pokazuje, na ile orientujemy się w  potrzebach i zainteresowaniach osób nam bliskich .
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego