spotkania autorskie - AKTUALNOSCI CEM

PORTAL OBSŁUGI KLIENTA
Przejdź do treści

Menu główne:

spotkania autorskie

Efekt ostatniego kwartalu
dla swego środowiska
2020
KRAKÓW
KATOWICE
POZNAŃ
WROCŁAW
TRÓJMIASTO - GDAŃŚK

11.02.2020 roku w Warszawie, w lokalu Wydawnictwa Sedno, odbyło sie spotkanie z autorem ksiażki "Klient nie ma jednej twarzy". Autor to spotkanie poświęcił w całości zagadnieniom identyfikacji profilu klienta oraz czynnikom determinujacym zmienny charakter jego oczekiwań. Spotkanie, w którym oprócz autora uczestniczyło  ponad 30-stu czytelników zakończyło sie po dwóch godzinach, deklaracja napisania kontynuacji rozważań autora.
TORUŃ
BYDGOSZCZ
LUBLIN
ŁÓDŹ
BIAŁYSTOK
2020

11.10.2019 roku w Warszawie, w lokalu Wydawnictwa Sedno, odbyło sie spotkanie z autorem podręcznika "Telefonem w klienta- wstep do telemarketingu". Autor, to spotkanie poświęcił w całości zagadnieniom wykorzystania narzędzi raportowych wpracy nowoczesnego call center. Nawiązywał do róznych sytuacji ze swojej bogatej przeszłosci menedzerskiej oraz próbował wymyślić nowe kierunki w rozwoju infrastruktury i modeli zarzadzania jednostakmi organizacyjnymi typu call/contact center. Spotkanie było współorganizowane przez firmę Focus Telecom, dostawcę nowoczesnych rozwiązań do efektywnego zarzadzania organizacjami klasy CC.
OLSZTYN
ss
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego