Staramy sie być przydatni kazdemu podmiotowi z terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, takze wszystkim innym zainteresowanym naszym działaniem i jego efektami, nie tylko z terytorium Unii Europejskiej, a całego Świata.
Poniekąd wynika to z aktywnosci Polaków na calej kuli ziemskiej ale chcemy i staramy sie zainspirowac nszymi obserwacjami i wnioskami wszystkich aktywnie uczestniczacych i wspierajacych branże Customer Experience w XXI wieku.
Teren Polski, dla lepszego dotarcia do kazdego potrzebujacego, podzielilismy na sześć regionów. Każdy z nich dysponuje pewna swoboda dostosowaywania oferty do potrzeb regionalnego rynku i niekidy mozna to zróznicowanie efektywnie wykorzystać. Bedzie to niekiedy wymagało podrózowania, ale... podróze przeciez kształcą..
Tak wygląda podział kraju na autonomiczne regiony:
Aktualne wydarzenia, polecane przez nas ze wzgledu na tematykę i osoby wystepujace, opisane sa zawsze na stronie naszego branzowego sklepu. Wystraczy go obserwować , by móc wybrac sobie najciekawsze mozliwosci podglebiania wiedzy i uczestniczenia w zyciu branzy.