seminaria - AKTUALNOSCI CEM

PORTAL OBSŁUGI KLIENTA
Przejdź do treści

Menu główne:

seminaria

Efekt ostatniego kwartalu
SEMINARIA to wydarzenia organizowane w dobrze rozwinietych ośrodkach miejskich, których celem jest szerzenie wiedzy na temat doswiadczeń i teorii dotyczacych funkcjonowania przedsiebiorstw we współczesnej rzeczyswistosci biznesowej.
W związku z tym, ze zajmujemy sie głównie obszarem Customer Experience Management, czyli mówiac jeżykiem zrozumiałym dla ogółu zagadnieniami, które odgrywaja najważniejsza tole pod kątem kształtowania i realizacji współdziałania z klientem, uzytkownikiem, decydentem i sponsorem zaagażowanych w proces zakupu i efektywnego wykorzystania zakupionego dobra lub usługi.

Seminaria maja najczesciej charakter sotkań jedniodniowych, rzadzej dwudniowych, a ich organizacja przewiduje nowatorskie prelekcje, słuzące własciwemu rozwojowi fim i osób w nich pracujacych i nimi zarzadzajacych. XXI wiek to mozliwość konfrontowania swoich doswiadczeń z najlepszymi na rynku, mozliwość zdobywania wiedzy pozwalającej uniknąć wielu pomyłek i sposób na szybkie zwiększenie efektywnosci i skutecznosci diałań. Współpracujmey z renomowanymi uczelniami wyzszymi, z naukowcami i doswiadczonymi menedzerami róznych szczebli zarzadzania po to, by pomóc Wam ominąć rafy i płycizny współczesnego biznesu.

Seminaria odbywaja sie najczesciej w lokalach mogacych pomiescic od 60 do 80 osób, co oznacza , ze mozliwoscc uczestniczenia w nich są ograniczone. Najwiekszy priorytet uczestniczeni w tych wydarzeniach mają prenumeratorzy Biuletynu Obsługi Klienta CX-BOK i aktywni członkowie Polskiego Stowarzyszenia Maretingu SMB, z racji patronatu jaki utrzymujamy nad tymi organizacjami oraz szacunku jakim je darzymy.
Najprosztsza formą znalezienia sie w tym zacnym gronie jest przystapienie do SMB  lub stanie się prenumeratorem Biuletynu CX-BOK, do czego niniejszym namawiamy.
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego