Rozpoczynamy zapowiadane wczesniej działania edukacyjne.
Tak jak wielokrotnie zabieralismy w tej sprawie głos, tak i teraz chcemy spowodować , by wszyscy zajmujacy sie zagadnieniem operacynej obsługi klienta, mieli mozliwośc uzyskania własciwego przysposobienia do wykonywanych, wynikających z charakteru ich pracy zadań.
Szkolenia, które przygotowujemy z udziałem osób od wielu lat zaangazowanych w procesy szkoleniowe, wpisuja sie w główny nurt naszych działań:
maja stanowić bazę wiedzy, na podstawie której bedzie mozna okreslic zarówno predyspozycje, jak i stopień opanowania wiedzy, niezbednej do wykonywania swoich zadań
dzieki masowemu użyciu, maja byc przystępne cenowo
mają dawać możliwość wielokrotnego zgłebiania materiału oraz mozliwość sprawdzenia swoich kwalifikacji, na podstawie licencji/kodu, którego ważność ogranicza limit aktywnych dni (60 dni kalendarzowych od chwili pierwszego zalogowania)
maja dawać mozliwośc przystapienia i wykonania egzaminu sprawdzajacego, potwierdzonego certyfikatem zaliczenia kursu (certyfikat imienny-zgodny z danymi podanymi w chwili wykupywania szkolenia, z opisana metodologią szkolenia)
maja dawać mozliwośc wykonywania ponownych podejść do niezaliczonego egzaminu, za symboliczna kwotę (podejscie ponowne do egzaminu- cena 25.00 zł netto/30.75 zł brutto)
maja umozliwiać korzystanie ze zniżek przy wykupieniu innych szkoleń z naszej oferty w zakładanym w ofercie czasie