zakres kontroli - PORTAL CX-CEM

Przejdź do treści

Menu główne:

zakres kontroli

PORTAL WIEDZY > PANEL MENEDZERA > Najczestsze dylematy zwiazane z kontrolowaniem
Opieranie swoich działań na ststystykach i raportach jest bardzo waznym postanowieniem menedzerskim. Nie nalezy jednak informacji pozyskiwanych dzieki nim, traktować jako rzeczy nadrzednej i przyporzadkowywać im całego mechanizmu funkcjonowania organizacji.
Organizacja ma własciwie działać, co bedzie można dostrzec poprzez obserwowanie okreslonych wartosci paramatrów. Nie mozna działać tak, by parametry były najlepsze, by były celem. To wbrew pozorom, zupelnie przeciwstawne sobie terminy. Działamy w sposób własciwy i sprawdzamy, a nie działamy tak, by parametry były utrzymywane na jak najwyższym poziomie. Utrzymana ma byc jakośc, odpowiedzialność, relacyjność, szczerość i wzajemność, wspolnota celów i korzyści. Klient, który ufa, sam mysli o poszerzaniu zakresu współpracy z nami. Klient, który jest zmuszany do zakupów, bedzie poszukiwał mozliwości zawężania zakresu współpracy.

Skontrolowanie tego wszystkiego jest prawie niemożliwe na poziomie menedzerskim, ale pracownik utrzymujacy dobre relacje z przedstawicielem klienta, będzie w stanie kontrolować i kierunek i charakter trwających i rozwijajacych sie relacji z klientem.
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego