seminaria - PORTAL CX-CEM

Przejdź do treści

Menu główne:

seminaria

AKTUALNOSCI > Wydarzenia edukacyjne
 
Seminaria, to spotkania branżowe z udziałem od 60ciu do 120 uczestników, na których promowane są najciekawsze rozwiązania organizacyjne, zarządcze i technologiczne. To miejsca, w których można dopytać reprezentujących firmy przedstawicieli o szczegóły realizacyjne, aspekty zastosowań praktycznych, proponowanych rozwiązań, poznać ekspertów, z którymi później można nawiązać współpracę i poznać opinie użytkowników.

Seminaria trwają zwykle jeden dzień i składają się z sesji tematycznych, dotyczących   
  1. Strategii firm w zakresie      skutecznej obsługi klienta
  2. Rozwiązań technologicznych, ze      szczególnym uwzględnieniem systemów contact center, com, RPA/ARP
  3. Rozwiązań e-learningowych i      systemów bazowiedzowych
  4. Systemów i modeli wdrożeniowych
  5. Analizy danych
  6. Systemów i metod rekrutacyjnych      i weryfikacyjnych kompetencje pracownika
 
Seminaria odbywają się według stałego schematu

10.00 10.15 Inauguracja, wykład wprowadzający
10.15-11.00 panel wykładowy
11.00-11.45 panel wykładowy
12.00-12.45 panel wykładowy
12.45 - 13.30 panel wykładowy

13.30-14.00 przerwa lunchowa

14.00 14.45 panel wykładowy
14.45 - 15.30 panel wykładowy
15.45 - 16.30 panel wykładowy
16.30 - 17.00 dyskusja i zamkniecie seminarium
Seminarium towarzyszą stoiska targowe i wystawiennicze, na których można dokonać zamówień materiałów i narzędzi, wykorzystywanych później w pracy, w swoich macierzystych organizacjach.
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego