cele zespołowe - PORTAL CX-CEM

Przejdź do treści

Menu główne:

cele zespołowe

Elementy obszaru CX > PARAMETRY CX-CEM
CELE ZESPOŁOWE
 
zrozumiałe
mierzalne
realne
ekwiwalentne
 
 
zrozumiałe
mierzalne
realne
ekwiwalentne
 
Dobrze okreslone cele zespołowe to podstawa sukcesu organizacji...

W firmach, w których dochodzi do podziału zadań, nalezy dążyć do sytuacji kiedy zespoły zadaniowe staraja się osiagać cele, które przed nimi stawia organizacja. Im bardziej liczne sa zespoły tym bardziej liczy sie działanie zespołowe a nie indywidualne umiejetnosci. Masa czyli wielość tworzy sukces, nie pojedyncza jednostka.
Łatwiej jest osiagnąć sukces pozbywając sie wybitnej jednostki, która wprowadza bałagan w pracy zespołu, niż rezygnując z rzeszy w miarę kompetentnych acz pracowitych specjalistów.
 
Najwazniejsze cechy celów zespołowych, to:

  • powszechna potrzeba osiagania ich
  • stała korekta działań partnerów
  • autokorekta i automotywacja źródłem zwiekszonej efektywności
  • zespołowe odczuwanie i działanie
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego