zakres obslugi - PORTAL CX-CEM

Przejdź do treści

Menu główne:

zakres obslugi

Elementy obszaru CX > PARAMETRY CX-CEM
ddd
Jednnym z najczesciej popełnianych błedów w firmach jest nadmierne zaufanie swoim przeczuciom. Takze w zakresie rozumienia celów i zakresu działań, których wymaga od pracowników firma. Jakość, szybkośc, sprawnośc, skuteczność sa terminami na ogół dpbrze rozumianymi, jednak w obliczu weryfiakcji (kalibracji wartosci pracowniczych) spotykamy sie najczesciej z olbrzymim niedowierzaniem i rozczarowanie. Niemal kazdy pracownik rozumie te terminy nieco a nawet bardzo...inaczej. Błedem ciagle jeszcze popełnianym nagminnie jest zbyt małe zwrócenie uwagi pracowników na istote ich pracy. Na podobne, a najlepiej identyczne rozumienie podstawowych terminów, opisujacych ich prace. Zestaw terminów do okreslenia przez  osoby zarzadzajace organizmem funkcjonalnym, stanowić powinny podstawę działan wdrozeniowych.

Zakres obsługi tez nie jest okresleniem jednoznacznym...
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego