relacje z klientem - PORTAL CX-CEM

Przejdź do treści

Menu główne:

relacje z klientem

Elementy obszaru CX > PARAMETRY CX-CEM
ddd
Pomiedzy kupujacym, a sprzedajacym zawsze powstaje pewna płaszczyzna porozumienia. Jej brak , w kietórych przypadkach wcale nie musi byc krytyczny , ale w przypadku dóbr i usług inwestycyjnych  oraz konsumpcyjnych, z okreslonym poziomem powtarzalnosci, relacje jakie powstaja i rozwijaja sie pomiedzy kupujacym a sprzedajacym, determinuja rozmiary sukcesu lub porazki firmy.

Zdarza sie, ze pewne towary kupowane sa w sposób spontaniczny i niemal bezrefleksyjny, co nie musi skutkowac pojawieniem sie jakichkolwiek zwiazków emocjonalnych pomiedzy stronami transakcji, ale dazenie fimy do przywiazania klienta do siebie jest naturalnym celem operacyjnego działania.
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego