Kompetentny, samodzielny, odwazny menedzer. iŻadeni z nich nie czuje sie dobrze,
kiedy musi pracować beziwizjii, ukształtowanej w wyniku znajomosci istrategiii firmy, z którą się świadomie związał zawodowo.
Tak popularne dzisiaj stwierdzenie: jestem menedżerem i sam kreuję działania podległego mi zespołu, sa najczęsciej oznaką braku wyobraźni, kompetencji i doświadczenia menedzerskiego.
Własciel firmy samodzielnie lub poprzez organy nadzorcze, okresla cele długodystansowe, powierzajac menedzerom róznego szczebla rózne zakresy samodzielnosci i odpowiedzialnosci. Działanie samozwańcze , w większosci znanych mi przypadków sa oznaką działań wymierzonych przeciwko swojej organizacji.
By móc dobrze i skutecznie działać, nalezy znać w odpowiednim zakresie i w okreslonych satanowisku szczegółach, wytyczne odnoszace sie dl planu strategiczego rozwoju lub funkcjonowania firmy.
Czasami wystarczą trzy czy cztery mądre zdania.
Bez nich, bez ich znajomości i zrozumienia nie można być w XXI wieku skutecznym menedzerem...
Czy Ty menedżerze znasz, wystarczająco dobrze, założenia strategicznego działania Twojej firmy?
Czy je rozumiesz i czy się z nimi utozsamiasz?
Czy masz je przedstawione w sposób jednoznaczny i umozliwiajacy natychmiastowe zajrzenie do nich?
Jeśli tak, to masz 3 minuty by je pokazać, swojemu doradcy...