cele dzialania - PORTAL CX-CEM

Przejdź do treści

Menu główne:

cele dzialania

Elementy obszaru CX > PARAMETRY CX-CEM
CELE I WYZWANIA
Tworząc strategię firmy i przygotowując plan operacyjnego lub marketingowego działania, jednym z pierwszych i najważniejszych zadań jest stworzenie  listy celów i określenie charakteru wyzwań dla poszczególnych menedżerów i grup pracowniczych.

Cel, o którym nie pamiętamy, mogą niekiedy zniknąć z naszych oczu, a to zawsze powoduje  niebezpieczeństwo, że nasze działania mogą  przestać być kompleksowe, spójne i efektywne.
Utrwalenie ich znaczenia (znaczenie celów)  w umysłach ludzi jest pierwszym krokiem do osiągniecia  wymaganej w biznesie efektywności.
Do tego by móc sprawdzić, czy cele zostały określone właściwie,  wystarczy pytać o nie ludzi, przy każdej nadarzającej się okazji. Nie pytać co robisz, a pytać co chcesz zrobić i co chcesz dzięki temu odciągnąć. Nauczenie pracowników takiego postepowania, to podstawa skutecznych działań w firmie.
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego