Koordynatorjest typem stanowiska kierowniczo-liderskim, jednak na dość niskim szczeblu organizacyjnym firmy. W skrajnych przypadkach, w bardzo małych organizacjach jego rola może mieć charakter kierowniczy (wymienny ze stanowiskiem kierowniczym). Odpowiedzialny jest za skuteczne funkcjonowanie małego i jednorodnego zespołu zadaniowego o wielkości od 6 do 12 osób.
Może być traktowany jako menedżer najniższego szczebla, z możliwością podejmowania określonych decyzji, w ściśle nakreślony przez nadzorujących prace działu menedżerów, sposób.
Stanowisko to jest mylone często ze stanowiskiem liderskim, które w żadnym wypadku nie ma charakteru zarządczego. Ma zwykle charakter uznaniowy, co oznacza, że lider jest naturalnym wyborem swojego reprezentanta przez zespół, w którym pracuje. Stanowisko to jednak może mieć charakter rotacyjny, tzn. może zakładać powrót pracownika na stanowisko szeregowego konsultanta, po wykonaniu określonych zadań.
Stanowisko koordynatora związane jest z:
przygotowywaniem propozycji grafików pracy, zawsze przeznaczonych do zatwierdzenia przez menedżera nadzorującego działania zespołów zadaniowych
dbanie o dostępność narzędzi i pełnych informacji merytorycznych związanych i dotyczących realizowanego przedsięwzięcia (procesy, procedury, regulaminy)
analizą wyników i monitoringiem stylu pracy swoich podwładnych
wprowadzaniem korekt w harmonogramach prac, po uwzględnieniu informacji na temat natężenia ruchu/zdarzeń, po akceptacji przez menedżera
-
Kompetencje
Koordynator jest typem stanowiska kierowniczo-liderskim,
jednak na dość niskim szczeblu organizacyjnym firmy. W skrajnych przypadkach, w
bardzo małych organizacjach jego rola może mieć charakter kierowniczy (wymienny
ze stanowiskiem kierowniczym).
Odpowiedzialny jest za skuteczne funkcjonowanie małego i jednorodnego zespołu
zadaniowego o wielkości od 6 do 12 osób.
Może być traktowany jako menedżer najniższego szczebla, z możliwością
podejmowania określonych decyzji, w ściśle nakreślony przez nadzorujących prace
działu menedżerów, sposób.
Stanowisko to jest mylone często ze stanowiskiem liderskim,
które w żadnym wypadku nie ma charakteru zarządczego. Ma zwykle charakter
uznaniowy, co oznacza, że lider jest naturalnym wyborem swojego reprezentanta
przez zespół, w którym pracuje. Stanowisko to jednak może mieć charakter
rotacyjny, tzn. może zakładać powrót pracownika na stanowisko szeregowego konsultanta,
po wykonaniu określonych zadań.
Stanowisko koordynatora związane jest z:
- przygotowywaniem
propozycji grafików pracy, zawsze przeznaczonych do zatwierdzenia przez menedżera nadzorującego
działania zespołów zadaniowych
- dbanie o dostępność narzędzi i pełnych
informacji merytorycznych związanych i dotyczących realizowanego przedsięwzięcia
(procesy, procedury, regulaminy)
- analizą wyników i monitoringiem stylu
pracy swoich podwładnych
- wprowadzaniem korekt w harmonogramach
prac, po uwzględnieniu informacji na temat natężenia ruchu/zdarzeń, po
akceptacji przez menedżera
-
Charakter pracy
Koordynator jest typem stanowiska kierowniczo-liderskim,
jednak na dość niskim szczeblu organizacyjnym firmy. W skrajnych przypadkach, w
bardzo małych organizacjach jego rola może mieć charakter kierowniczy (wymienny
ze stanowiskiem kierowniczym).
Odpowiedzialny jest za skuteczne funkcjonowanie małego i jednorodnego zespołu
zadaniowego o wielkości od 6 do 12 osób.
Może być traktowany jako menedżer najniższego szczebla, z możliwością
podejmowania określonych decyzji, w ściśle nakreślony przez nadzorujących prace
działu menedżerów, sposób.
Stanowisko to jest mylone często ze stanowiskiem liderskim,
które w żadnym wypadku nie ma charakteru zarządczego. Ma zwykle charakter
uznaniowy, co oznacza, że lider jest naturalnym wyborem swojego reprezentanta
przez zespół, w którym pracuje. Stanowisko to jednak może mieć charakter
rotacyjny, tzn. może zakładać powrót pracownika na stanowisko szeregowego konsultanta,
po wykonaniu określonych zadań.
Stanowisko koordynatora związane jest z:
- przygotowywaniem
propozycji grafików pracy, zawsze przeznaczonych do zatwierdzenia przez menedżera nadzorującego
działania zespołów zadaniowych
- dbanie o dostępność narzędzi i pełnych
informacji merytorycznych związanych i dotyczących realizowanego przedsięwzięcia
(procesy, procedury, regulaminy)
- analizą wyników i monitoringiem stylu
pracy swoich podwładnych
- wprowadzaniem korekt w harmonogramach
prac, po uwzględnieniu informacji na temat natężenia ruchu/zdarzeń, po
akceptacji przez menedżera
-
Umiejetnosci
Koordynator jest typem stanowiska kierowniczo-liderskim,
jednak na dość niskim szczeblu organizacyjnym firmy. W skrajnych przypadkach, w
bardzo małych organizacjach jego rola może mieć charakter kierowniczy (wymienny
ze stanowiskiem kierowniczym).
Odpowiedzialny jest za skuteczne funkcjonowanie małego i jednorodnego zespołu
zadaniowego o wielkości od 6 do 12 osób.
Może być traktowany jako menedżer najniższego szczebla, z możliwością
podejmowania określonych decyzji, w ściśle nakreślony przez nadzorujących prace
działu menedżerów, sposób.
Stanowisko to jest mylone często ze stanowiskiem liderskim,
które w żadnym wypadku nie ma charakteru zarządczego. Ma zwykle charakter
uznaniowy, co oznacza, że lider jest naturalnym wyborem swojego reprezentanta
przez zespół, w którym pracuje. Stanowisko to jednak może mieć charakter
rotacyjny, tzn. może zakładać powrót pracownika na stanowisko szeregowego konsultanta,
po wykonaniu określonych zadań.
Stanowisko koordynatora związane jest z:
- przygotowywaniem
propozycji grafików pracy, zawsze przeznaczonych do zatwierdzenia przez menedżera nadzorującego
działania zespołów zadaniowych
- dbanie o dostępność narzędzi i pełnych
informacji merytorycznych związanych i dotyczących realizowanego przedsięwzięcia
(procesy, procedury, regulaminy)
- analizą wyników i monitoringiem stylu
pracy swoich podwładnych
- wprowadzaniem korekt w harmonogramach
prac, po uwzględnieniu informacji na temat natężenia ruchu/zdarzeń, po
akceptacji przez menedżera
-
Doswiadczenia
Koordynator jest typem stanowiska kierowniczo-liderskim,
jednak na dość niskim szczeblu organizacyjnym firmy. W skrajnych przypadkach, w
bardzo małych organizacjach jego rola może mieć charakter kierowniczy (wymienny
ze stanowiskiem kierowniczym).
Odpowiedzialny jest za skuteczne funkcjonowanie małego i jednorodnego zespołu
zadaniowego o wielkości od 6 do 12 osób.
Może być traktowany jako menedżer najniższego szczebla, z możliwością
podejmowania określonych decyzji, w ściśle nakreślony przez nadzorujących prace
działu menedżerów, sposób.
Stanowisko to jest mylone często ze stanowiskiem liderskim,
które w żadnym wypadku nie ma charakteru zarządczego. Ma zwykle charakter
uznaniowy, co oznacza, że lider jest naturalnym wyborem swojego reprezentanta
przez zespół, w którym pracuje. Stanowisko to jednak może mieć charakter
rotacyjny, tzn. może zakładać powrót pracownika na stanowisko szeregowego konsultanta,
po wykonaniu określonych zadań.
Stanowisko koordynatora związane jest z:
- przygotowywaniem
propozycji grafików pracy, zawsze przeznaczonych do zatwierdzenia przez menedżera nadzorującego
działania zespołów zadaniowych
- dbanie o dostępność narzędzi i pełnych
informacji merytorycznych związanych i dotyczących realizowanego przedsięwzięcia
(procesy, procedury, regulaminy)
- analizą wyników i monitoringiem stylu
pracy swoich podwładnych
- wprowadzaniem korekt w harmonogramach
prac, po uwzględnieniu informacji na temat natężenia ruchu/zdarzeń, po
akceptacji przez menedżera
-
Staż pracy
Koordynator jest typem stanowiska kierowniczo-liderskim,
jednak na dość niskim szczeblu organizacyjnym firmy. W skrajnych przypadkach, w
bardzo małych organizacjach jego rola może mieć charakter kierowniczy (wymienny
ze stanowiskiem kierowniczym).
Odpowiedzialny jest za skuteczne funkcjonowanie małego i jednorodnego zespołu
zadaniowego o wielkości od 6 do 12 osób.
Może być traktowany jako menedżer najniższego szczebla, z możliwością
podejmowania określonych decyzji, w ściśle nakreślony przez nadzorujących prace
działu menedżerów, sposób.
Stanowisko to jest mylone często ze stanowiskiem liderskim,
które w żadnym wypadku nie ma charakteru zarządczego. Ma zwykle charakter
uznaniowy, co oznacza, że lider jest naturalnym wyborem swojego reprezentanta
przez zespół, w którym pracuje. Stanowisko to jednak może mieć charakter
rotacyjny, tzn. może zakładać powrót pracownika na stanowisko szeregowego konsultanta,
po wykonaniu określonych zadań.
Stanowisko koordynatora związane jest z:
- przygotowywaniem
propozycji grafików pracy, zawsze przeznaczonych do zatwierdzenia przez menedżera nadzorującego
działania zespołów zadaniowych
- dbanie o dostępność narzędzi i pełnych
informacji merytorycznych związanych i dotyczących realizowanego przedsięwzięcia
(procesy, procedury, regulaminy)
- analizą wyników i monitoringiem stylu
pracy swoich podwładnych
- wprowadzaniem korekt w harmonogramach
prac, po uwzględnieniu informacji na temat natężenia ruchu/zdarzeń, po
akceptacji przez menedżera