Praca koordynatora - EDUKACJA PRACOWNICZA

CX -CENTRUM EDUKACJI SŁUŻB OBSŁUGI KLIENTA
Przejdź do treści

Menu główne:

Praca koordynatora

PRACA i ZATRUDNIANIE > Typologia pracy
 
Koordynator jest typem stanowiska kierowniczo-liderskim, jednak na dość niskim szczeblu organizacyjnym firmy. W skrajnych przypadkach, w bardzo małych organizacjach jego rola może mieć charakter kierowniczy (wymienny ze stanowiskiem kierowniczym).  Odpowiedzialny jest za skuteczne funkcjonowanie małego i jednorodnego zespołu zadaniowego o wielkości od 6 do 12 osób.
 
Może być traktowany jako menedżer najniższego szczebla, z możliwością podejmowania określonych decyzji, w ściśle nakreślony przez nadzorujących prace działu menedżerów, sposób.
Stanowisko to jest mylone często ze stanowiskiem liderskim, które w żadnym wypadku nie ma charakteru zarządczego. Ma zwykle charakter uznaniowy, co oznacza, że lider jest naturalnym wyborem swojego reprezentanta przez zespół, w którym pracuje. Stanowisko to jednak może mieć charakter rotacyjny, tzn. może zakładać powrót pracownika na stanowisko szeregowego konsultanta, po wykonaniu określonych zadań.
 
Stanowisko koordynatora związane jest z:
 
        • przygotowywaniem propozycji grafików pracy, zawsze przeznaczonych  do zatwierdzenia przez menedżera nadzorującego działania zespołów zadaniowych
        • dbanie o dostępność narzędzi i pełnych informacji merytorycznych związanych i dotyczących realizowanego przedsięwzięcia (procesy, procedury, regulaminy)
        • analizą wyników i monitoringiem stylu pracy swoich podwładnych
        • wprowadzaniem korekt w harmonogramach prac, po uwzględnieniu informacji na temat natężenia ruchu/zdarzeń, po akceptacji przez menedżera
        •      -          
 
 
 
 
 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego