Starszy konsultantto drugi w kolejności szczebel szczebel kariery w organizacji (oczywiście zakładając że stażysta lub praktykant, to jedynie kandydaci).
Do jego zadań należy przede wszystkim:
Wzorowe wykonywanie wszystkich zadań wyznaczonych konsultantom, w zakresie obsługi klienta, zawsze będących w zgodzie w nałożonymi ograniczeniami oraz
Wykonywanie czynności związanych z obsługą zgłoszeń mających naturę eskalacyjna, czyli zgłoszeń nietypowych lub trudnych
Opiniowanie wszelkich zgłoszeń konsultantów o niezgodnościach w materiałach pomocniczych oraz przygotowywanie materiałów/interpretacji do zatwierdzenia przez osoby z wyższych szczebli organizacyjnych, w sytuacjach wymagających szybkich korekt merytorycznych
Dążenie do opanowania wiedzy merytorycznej i doświadczeń , mogących w przyszłości skutkować awansem na stanowisko koordynatora lub do pracy w funkcji lidera nadzorującego prace jakiejś grupy zadaniowej - opiekującego się młodszym, mniej doświadczonym personelem
Uczestniczenie w spotkaniach organizacyjnych odnoszących się do kwestii organizacyjnych, w imieniu swoim i pracowników liniowych niższego szczebla organizacyjnego,
Opiniowanie postaw pracowników niższego szczebla organizacyjnego
Reprezentowanie grupy konsultantów w sytuacji kiedy nie ma możliwości skonfrontowania kadry zarządzającej ze wszystkimi pracownikami
Pełnienie dyżurów merytorycznych (dyżury wsparcia merytorycznego) dla pracowników niższego szczebla
Uczestniczenie w nowych przedsięwzięciach, w charakterze zasobu wskazanego przez kierownika/koordynatora
Innych czynności mających naturę bardziej zaawansowaną
Opis stanowiska
Starszy konsultant to drugi w kolejności szczebel szczebel
kariery w organizacji (oczywiście zakładając że stażysta lub praktykant, to jedynie kandydaci).
Do
jego zadań należy przede wszystkim:
§Wykonywanie czynności podstawowych w zakresie obsługi klienta,
zawsze będących w zgodzie w nałożonymi ograniczeniami oraz czynności
związanych z obsługą zgłoszeń mających naturę eskalacyjna, czyli zgłoszeń
nietypowych lub trudnych
§Opiniowanie wszelkich zgłoszeń konsultantów o niezgodnościach
w materiałach pomocniczych oraz przygotowywanie materiałów/interpretacji do
zatwierdzenia przez osoby z wyższych szczebli organizacyjnych, w sytuacjach wymagających
szybkich korekt merytorycznych
§Dążenie do opanowania wiedzy merytorycznej i doświadczeń
, mogących w przyszłości skutkować awansem na stanowisko koordynatora lub do
pracy w funkcji lidera nadzorującego
prace jakiejś grupy zadaniowej - opiekującego się młodszym, mniej doświadczonym
personelem
§Uczestniczenie w spotkaniach organizacyjnych
odnoszących się do kwestii organizacyjnych, w imieniu swoim i pracowników liniowych
niższego szczebla organizacyjnego,
§Opiniowanie postaw pracowników niższego szczebla
organizacyjnego
§Reprezentowanie grupy konsultantów w sytuacji
kiedy nie ma możliwości skonfrontowania kadry zarządzającej ze wszystkimi
pracownikami
§Pełnienie dyżurów merytorycznych (dyżury
wsparcia merytorycznego) dla pracowników niższego szczebla
§Uczestniczenie w nowych przedsięwzięciach, w
charakterze zasobu wskazanego przez kierownika/koordynatora
§Innych czynności mających naturę bardziej
zaawansowaną
Cechy charakteru
Starszy konsultant to drugi w kolejności szczebel szczebel
kariery w organizacji (oczywiście zakładając że stażysta lub praktykant, to jedynie kandydaci).
Do
jego zadań należy przede wszystkim:
§Wykonywanie czynności podstawowych w zakresie obsługi klienta,
zawsze będących w zgodzie w nałożonymi ograniczeniami oraz czynności
związanych z obsługą zgłoszeń mających naturę eskalacyjna, czyli zgłoszeń
nietypowych lub trudnych
§Opiniowanie wszelkich zgłoszeń konsultantów o niezgodnościach
w materiałach pomocniczych oraz przygotowywanie materiałów/interpretacji do
zatwierdzenia przez osoby z wyższych szczebli organizacyjnych, w sytuacjach wymagających
szybkich korekt merytorycznych
§Dążenie do opanowania wiedzy merytorycznej i doświadczeń
, mogących w przyszłości skutkować awansem na stanowisko koordynatora lub do
pracy w funkcji lidera nadzorującego
prace jakiejś grupy zadaniowej - opiekującego się młodszym, mniej doświadczonym
personelem
§Uczestniczenie w spotkaniach organizacyjnych
odnoszących się do kwestii organizacyjnych, w imieniu swoim i pracowników liniowych
niższego szczebla organizacyjnego,
§Opiniowanie postaw pracowników niższego szczebla
organizacyjnego
§Reprezentowanie grupy konsultantów w sytuacji
kiedy nie ma możliwości skonfrontowania kadry zarządzającej ze wszystkimi
pracownikami
§Pełnienie dyżurów merytorycznych (dyżury
wsparcia merytorycznego) dla pracowników niższego szczebla
§Uczestniczenie w nowych przedsięwzięciach, w
charakterze zasobu wskazanego przez kierownika/koordynatora
§Innych czynności mających naturę bardziej
zaawansowaną
Kompetencje
Umiejetnosci
Doswiadczenie i staż
By stac sie skutecznym pracownikiem, radzacym sobie z samodzielnym wykonywaniem zadań eskalacyjnych, wymagane jest solidne doświadczenie wynikajace z pracy na stanowisku konultanta, w dobrze zarzadzanej komorce organizacyjnej.
Zwykle wymagany minimalny staż wynosi 6 miesiecy, jednak sugerowane jest by faktyczny staż minimalny , przez pierwszym ważnym awansem pracowniczym, wynosił 12 miesiecy ciagłej ( bez wyraźnych przerw absencyjnych) pracy na stanowisku konsultanta oraz pozytywna opinia koordynatora zespołu oraz akceptacja, ze strony pozostałych pracowników.