Praca st.konsultanta - EDUKACJA PRACOWNICZA

CX -CENTRUM EDUKACJI SŁUŻB OBSŁUGI KLIENTA
Przejdź do treści

Menu główne:

Praca st.konsultanta

PRACA i ZATRUDNIANIE > Typologia pracy
Starszy konsultant to drugi w kolejności szczebel szczebel kariery w organizacji (oczywiście zakładając że stażysta  lub praktykant, to jedynie kandydaci).

Do jego zadań należy przede wszystkim:
 
      • Wzorowe wykonywanie wszystkich zadań wyznaczonych konsultantom, w zakresie obsługi klienta, zawsze będących w zgodzie w nałożonymi ograniczeniami oraz
      • Wykonywanie czynności związanych z obsługą zgłoszeń mających naturę eskalacyjna, czyli zgłoszeń nietypowych lub trudnych
      • Opiniowanie wszelkich zgłoszeń konsultantów o niezgodnościach w materiałach pomocniczych oraz przygotowywanie materiałów/interpretacji do zatwierdzenia przez osoby z wyższych szczebli organizacyjnych, w sytuacjach wymagających szybkich korekt merytorycznych
      • Dążenie do opanowania wiedzy merytorycznej i doświadczeń , mogących w przyszłości skutkować awansem na stanowisko koordynatora lub do pracy w funkcji lidera  nadzorującego prace jakiejś grupy zadaniowej - opiekującego się młodszym, mniej doświadczonym personelem
      • Uczestniczenie w spotkaniach organizacyjnych odnoszących się do kwestii organizacyjnych, w imieniu swoim i pracowników liniowych niższego szczebla organizacyjnego,
      • Opiniowanie postaw pracowników niższego szczebla organizacyjnego
      • Reprezentowanie grupy konsultantów w sytuacji kiedy nie ma możliwości skonfrontowania kadry zarządzającej ze wszystkimi pracownikami
      • Pełnienie dyżurów merytorycznych (dyżury wsparcia merytorycznego) dla pracowników niższego szczebla
      • Uczestniczenie w nowych przedsięwzięciach, w charakterze zasobu wskazanego przez kierownika/koordynatora
      • Innych czynności mających naturę bardziej zaawansowaną
 
 
 
 
 
 
 
 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego